יום שני, 1 ביוני 2015

הטיטולים החדשים של טיטולים,בכוננות ספיגה!

כשהילדים שלי היו תינוקות,וזה לא היה מזמן,כאמא ובכלל כהורים ביקשנו בשבילם את הכי טוב,

בילד ראשון הסכמנו לגבי הכל,גם מחיר לא שיחק ולא עמד בדרכנו לטוב ביותר בשבילו,

אבל בילד השני והשלישי כבר חיפשנו שילוב של כמה דברים,בכל זאת נעשנו מבינים יותר,פחדנים פחות,בודקים יותר וכו'...

שיהיה טוב,סופג,שלא ייצור אלגריה ותפרחת וגם על המחיר הסתכלנו.

את המותג טיטולים ניסיתי לראשונה בילד השני שלי,איתי המקסים שלי,והאמת אהבתי אותו בבוקר אבל בלילה קצת פחות,(את המותג).

לכן הייתי משתמשת בו לבקרים ,שולחת בתיק הגן מספר טיטולים מידי יום,כי ידעתי שביום תחלופת הטיטולים גבוהה מאשר התחלופה בלילה,לעת לילה לפני שאיתיוש היה הולך לישון,הייתי משתמשת במותג היוקרתי והיקר.

ולא בגלל שהוא יקר ,אלא בגלל כושר הספיגה שלו.
העור שלהם שהם תינוקות רכים עדינים ואנחנו מבקשים לשמור עליהם ועל העור שלהם.

היום שהילדים שלי כבר יחסית גדולים יותר,יש לי נסיינים חדשים ,האחיינים המקסימים שלי,שאותם אני אוהבת כאילו הם הנכדים שלי(למה נכדים? כי בדומה לסבאסבתא גם כאן הם באים לביקור ואני אוהבת ,מנשקת מטורפת עליהם אבל זה רק לכמה שעות).

אז לנסיין הקטן שבדיוק החל בזחילה,קיבלתי חבילת טיטולים של 
טיטולים בהתחלה ניסינו ביום ,(למרות שביום להזכירכם הייתי מרוצה גם אז)
אבל בדקנו את כושר הספיגה גם כשהפשוש בזחילה ופעילות
תזוזתית,הטיטול לא זז ממקומו,על אף השובב ,החיתולים נשארו יבשים לאורך זמן ארוך יותר ממה שאני זכרתי.


הנסיך הקטן שחגג בימים אלה 8 חודשים כבר ישן לילה שלם (טפו,טפו,טפו)
לכן היה חשוב לי לבדוק את עמידות הטיטול לאורך לילה שלם(10 שעות ברצף,ללא החלפות ),בבוקר למחרת,מיד התקשרתי לגיסתי ושאלתי,נו????
והתשובה היתה,"תקשיבי,הטיטול אמנם רטוב,אבל כלום לא עבר דרכו לבגדים,הבגדים נשארו יבשים,אין גבשושי ג'ל על הטוסיק הקטן,
וגם אין שום סימנים לסגירה שמשאירה תמיד סימנים על העור,אני מתחילה להשתמש בו גם בלילה".






ככה קבעה גיסתי,ולי נשאר להמליץ גם לכם,לעבור למותג הישראלי הזה שאינו יקר אבל איכותי מאוד!!!