יום שני, 8 ביוני 2015

litte red dress

בכל העולם כבר יצאו בהצהרה שלכל אחת מאיתנו צריכה להיות בארון "little blacke dress" והאמת אני מסכימה ,


אבל הקיץ הזה הולך להיות לוהט וצבעוני בצהוב ,לבן ואדום,



החיפוש שלי התחיל לאחר שצפיתי בפרסומת של שמלה אדומה שבפרסומת 



נראתה מעולה ,עוד באותו ערב ניגשתי לחנות לבדוק הכצעקתה????



ביקשתי מהמוכרת להראות לי את השמלה האדומה מהפרסומת,"הנה פה 



תלויה",ואני בפליאה זו???את בטוחה שזו??? ביני לבין עצמי תהיתי 



בפרסומת היא נראתה כ"כ אחרת,כ"כ מחמיאה כ"כ יפה בגזרה מושלמת,הבד נראה שונה וכך גם הגזרה.



אמנם המחיר היה משתלם ,אבל סורי זה לא מה שחיפשתי,



המשכתי את המסע בחיפושי אחר השמלה האדומה ,נכנסתי לעוד חנות,



שמציג קטלוג נפלא ,כשבפועל מחצית מזה אין,השמלה האדומה בקטלוג ,



שבמציאות נראית שונה לחלוטין מהקטלוג,למעשה נראה כי השמלה 



בקטלוג עברה מקצה שיפורים ותיקונים רגע לפני שהולבשה על הדוגמנית.



בייאוש המשכתי הלאה ואז מצאתי אותה מונחת על הבובה נראית מושלמת אותה שמלה "אדומה קטנה" שחיפשתי המוכרת מיד ציינה שהיא קיימת גם בלבן,(על לבן וויתרתי כי זה מגביל),לקחתי את השמלה שעלתה 300 ש"ח אבל היה מבצע ושילמתי רק 200.



לשמלה התאמתי נעל מדהימה,עם אלמנט נוסף שאני אוהבת ,פרחים,



את השמלה ניתן לשלב עם,נעל לבנה,שחורה,זהב,כסוף ועוד....



אחרי השקעה בלבוש,פניתי להשקיע באיפור ,



איפור אינו פחות חשוב ולפעמים עושה את ההבדל ,אני אישית מתאפרת מידי יום לעבודה אבל לאירועים אני מעדיפה שיאפרו אותי ושאני בוחרת מאפר/ת 

חשוב לי מאוד להרגיש נוח\נוח לבקש וכמובן לדעת שמקשיבים לי,חשובה לי הסטריליות,העמידות והכי חשובה זו התוצאה!!


ותמיד כשאני עושה את הבחירה הנכונה המחמאות ניקצרות באלפים.


תמי מרגלית מאפרת כלות,תמי,מעבר להיותה אישה חביבה המשרה רוגע


ומשדרת בטחון בכל הקשור לעבודתה,משדרת כמה שהיא אוהבת את המקצוע שלה,תמי היא אומנית במלוא מובן המילה!!!


תמי אמנם הרבה שנים במקצוע אבל מעולם לא השתמשה באותה מברשת מאחת לאחת (וזה מעולה והיגני).

הגעתי לסטודיו המואר של תמי ,תמי שהיא בעלת רזומה מפואר ,קשובה מאוד לכל בקשה וגם אם בסוף לא אהבת ,אין צורך להתבייש ,תמי תקבל הכל בחיוב ובשמחה,
העיקר שאת תצאי מרוצה!!!!

תמי משתמשת באיפור איכותי המייק אפ מותז על הפנים בשיטת הייר בראש,
כך שאין כמעט מגע יד,הכל בצורה אחידה ללא גבשושים ,

הנסיון של תמי מורגש ברגע שהיא מתחילה להתאים את צבע המייקאפ לגוון העור.

תמי ,כאישה וכמאפרת יודעת כי האיפור ,לדוגמא האודם יורד במהלך הערב ,
לכן אף אחת לא יוצאת לפני שתמי שולחת שפריץ לקבע את האיפור.

חצי שעה ויצאתי לדרך,התקלחתי התמרקתי ויצאתי למסיבה,
מהרחבה לא ירדתי לשנייה!!!!

תמי מאפרת גם כלות וגם מלוות,ככלה אני יודעת שזה יום מרגש ,מלחיץ,לכן חשוב שתהיה לצידך מישהי סבלנית ,מבינה,והכי חשוב שתשרה רוגע,
וכל זה נמצא בתמי!!!1





שמלה:הוניגמן
נעליים: נעלי מרקו
איפור: תמי מרגלית
שיער: סלון ויקי