יום ראשון, 21 ביוני 2015

עפרון לפרנצ' -פתרון מיידי לציפורניים יפות

מירוץ החיים,עבודה ,בית ילדים לפעמים לא משאיר לי הרבה זמן לעצמי,

הזמן היחדי שלי עם עצמי,זמן שאני מפנה לסידורים שלי,יוצא בימי שישי,

אז אני מרכזת כ"כ הרבה דברים ליום כ"כ קצר,ועדיין יוצא שאני לא מספיקה הכל.

לכן אני מארגנת לי סדר עדיפויות,כך שאת המניקוריסטית אני רואה אחת ל.... אם בכלל,

ואם ממש חשקה נפשי ויש לי ארוע חשוב אז אני נכנסת ללקה(למרות שלחכות בתור זה מטורף).




איזה יופי,שלחו לי לנסות עט פרנצ' ,מעין טוש שניתן בעזרתו לעשות פרנצ' לגמרי לבד,

אפילו גמלונית כמוני ,שלא ממש יודעת למרוח לק רק על הציפורן,הצלחתי במשימה,


לאחר המריחה יש למרוח מחזק לק ,אחרת במגע ישיר ראשון עם מים זה יורד,

לכן זה לא מחליף מריחה מקצועית שמחזיקה ועמידה לכמעט שבוע,אבל במקרה שנחתה עליכם מסיבה,או יציאה,

או סתם בא לכן להיראות מטופחות לערב,אני ממליצה בחום על הטוש שנותן מענה מיידי לצורך בציפורניים מטופחות ויפות,או שסתם בא לך לצייר ולקשט את ציפורנייך.....
את העט ניתן להשיג בבתי המרקחת ומחירו לצרכן 39.90 ש"ח