יום שבת, 13 ביוני 2015

העור שלי רענן תודות לסרום של ד"ר קליין.

לפני שבועיים ביקרתי לראשונה במעבדה של ד"ר קליין,אתם בטח שואלים למה? ומה כבר עשיתי?

אז זהו,שלא עשיתי כלום,באתי כי ד"ר קליין משיק סרום חדש,


סרום מיוחד לתקופת הקיץ ,שהרי בתקופת הקיץ יש הכי הרבה ניזקי עור ,כשהקלים הינם יובש,פיגמנטציה ,קילוף העור

ויש עוד המון תופעות חמורות ומזיקות יותר (שאני לא אכנס לזה).

הטמפרטורות הגבוהות יחד עם קרני השמש הלוהטות גורמות לעור הפנים להיות פחות זוהר ויבש ,לכן בייחוד בקיץ חשוב לשמור על הלחות שלו(כמובן בשילוב שתיית מים מרובה).

הסרום ההיאלורוני של ד"ר קליין נועד למטרה הזו,הוא מחסן את העור מפני קרני השמש,לבל יתייבשו ,

המוצר עשיר במרכיבים חדשניים ,טבעים ופעילים,יש בו ריכוז גבוה של חומצה היאלרונית ותשלובות שמעשירות לחות,

הסרום נעים ואינו שמנוני הוא ניספג במהירות והניחוח שלו עדין ,העור נראה כאילו "רטוב" על אף שהוא ממש לא.

פיית השפורפרת הינו צר ,כך שהסרום לא יוצא בכמויות 

הסרום מיועד לכל סוגי העור (אני בדקתי אותו עלי במשך שבועיים -העור שלי מעורב ,אפילו לאחר מספר שעות העור שלי היה נראה כאילו עכשיו נישטף במים ,רענן וחיוני).

מחירו לצרכן 403 ש"ח וניתן להשיגו אצל קוסמטיקאיות שעובדות עם ד"ר קליין.

כמובן שהסרום אינו מחליף תכשיר הגנה ויש להוסיף תחליב הגנה מהשמש!