יום רביעי, 22 ביולי 2015

חדשות מרעננות ולחות מלנקום

אם יש משהו שבגללו אני לא אוהבת את עונת הקיץ זה הלחות,שבגללה איפור שאינו עמיד נמרח במקרה הטוב,ובמקרה הפחות טוב נוזל או גרוע מכך "ניאסף" ומצטבר בתוך כל קמטוטי ההוויות והגיל למינהם עד לכדי גושים וגבשושים,

את מזג האויר אני לא יכולה לשנות ובטח שלא לשלוט אבל על האיפור אני יכולה לשלוט!!!!

באיפור כמו כל דבר בחיים נידרש בסיס טוב,איכותי.והבסיס שלנו אחרי קרם לחות כמובן,הינו המייק אפ,אבל השוק מוצף בהמון סוגי מייק אפ,ותתפלאו שגם למייק אפ יש קיצי וחורפי,כאלה שמתאימים לקיץ ללחות והחום וכאלה שמתאים לחורף לגשם ולקור.

המייק אפ "שמתקדם" בקצב החיים "לומד" להתאים עצמו לשינויי  האטמוסיפרה.

למייק אפ מטרות רבות,כשהראשונה שבהם ,כיסוי פגמי העור(פיגמנטציה,מילוי קמטוטים ועוד...) אבל לא עד כדי יצירת מסיכה,וכמובן הגנה מפני קרני השמש,למייק אפ מצבי צבירה שונים,נוזלי,מוצק ומוס.

לאחרונה ניסיתי כמה סוגים ,כשאת המוס אהבתי במיוחד ,המרקם הנעים נמרח בקלות וניספג ללא השארת שמנוניות על העור,הבעיה היתה שהוא מגיע באריזת זכוכית שדיי כבדה לנשיאה בתיק לאורך היום.

בעונת הקיץ ,היום שלי אינו מסתיים בחמש בערב,כך שלפעמים היישר 
מהמשרד אני יכולה עוד למשוך ולהמשיך את היום,ולמקרים כאלה אני חייבת 
את תיק האיפור שלי והכי חשוב את המייק אפ ,מריחה קלה ואני מיד רעננה.


לאחרונה קיבלתי לסקירה מוצר מבית לנקום,מייק אפ MIRACLE CUSHION  שהוא בעצם מייק אפ נוזלי בתוך ספוגית,(מנסיון העבר אני לא אוהבת מייק אפ נוזלי-כי בקיץ בחום ובלחות הוא באמת נוזל-וזה לא נעים), המארז קומפקטי ונוח לנשיאה ,המארז מכיל בתוכו גם מראה לנוחות מירבית,ספוגית לטקס דקה למריחה לדעתי דקה מידי ,כרית המייק אפ סגורה היטב תחת מכסה כדי לשמור על המייק אפ לאורך זמן.


המייק אפ עצמו מכיל לחות שאותה ניתן להרגיש בכל מריחה ,הודות ללחות המרוכזת המייק אפ נותן כיסוי מושלם לכל פגם ואם רוצים למלא קמטוטים יש להניח בטפיחות קלות ,בניגוד למייק אפ נוזלי אחר אהבתי את המוצר ,על אף שאני לא אוהבת מייק אפ נוזלי בדר"כ(כבר ציינתי), המייק אפ קל מאוד למריחה הוא משתלב היטב עם עור הפנים מתקבע מהר ויוצר מראה אחיד.

בלחיצה קלה המייק אפ משתחרר ומוכן למריחה.
מה שאהבתי זה העמידות של המייק אפ גם בחום הכבד,אין חשש לנזילות.


טיפ שלי-עדיף להשתמש לצורך מריחה במברשת הקבוקי שהיא הרבה יותר נוחה או בספוגית קצת יותר עבה ורחבה .
מה שפחות אהבתי במוצר למעט הספוגית למריחה(שאותה ניתן בקלות להחליף למברשת),זה חוסר הידעה מתי המוצר מסתיים אין לנו כל שליטה "וידע" או הכנה מוקדמת למתי המוצר עומד להסתיים,לכן זה מצריך שיהיה מילוי בהישג יד.


מחיר לצרכן 235 ש"ח ל-14 מ"ל ברגע שהמייק אפ מסתיים תוכלו 

לרכוש מילוי במחיר 190 ש"ח.


סרטון סקירה שלי כאן