יום שבת, 25 ביולי 2015

מאמאעוף משחקים אותה בקריספי-שניצל

מה אני יכין להם היום? אני שואלת את עצמי בכל יום ובעיקר בחופש.

הילדים שלי כמו כל הילדים יצאו לחופשה ויחד עם היציאה שלהם לחופשה מגיעה הדאגה שלי,למה שהם יאכלו כשאני לא בבית.

בחופש בניגוד לימי לימודים התיאבון גדל בגלל השעמום.

כהורים אנחנו מבקשים בשבילם את הכי טוב ,הכי מזין הכי איכותי,

והרי שאין ילד שלא אוהב שניצל,שניצל טוב מחזה עוף עסיסי,

אבל שניצל טעים שהוא חם כזה שהרגע יצא מהמחבת /התנור,

אז איך לעזאזל אני יעשה את זה??? אני מתעוררת הרבה הרבה לפניהם ???!

,בשביל זה יש לי תמיד על מי לסמוך,במקרים כאלה אני סומכת על המאמא,מאמא עוף,שתמיד נמצאת שם בשבילי,גם בימי שיגרה ובעיקר בתקופה של חופשה ומסירה לי דאגה.


חימום קצר במיקרו,ויש להם שניצל עסיסי וקריספי,עשוי מ-100% חזה עוף ללא חומרים משמרים ללא מונסודיום גלוטומט ובלי צבעי מאכל,טעים ואיכותי כמו שניצל טרי שאני מכינה,עם תוספת סלט קצוץ ויש לכם ארוחה מזינה ומשביעה.

שמעתם את זה???? זה הרעש של הקריספיות......החיתוך קל ופשוט חושף שניצל עסיסי ורך.