יום שבת, 11 ביולי 2015

קונדיטוריה בוטיק-עוגיה אפייה ביתית!!


אין על העוגיות של אמא שלי,או אפילו שלי,אבל כשאין זמן ובא לנו להתפנק,

 חשוב שזה יהיה איכותי ,כזה שיהיה "שווה את חטא הקלוריות".

הנה משהו שהכי קרוב לעוגיות של בית,כי לי נמאס מכל העוגיות בטעם התעשייתי.

יש דברים שאני מברכת על הקידמה אבל בעניינים של אוכל אני אוהבת את הישן הביתי והטעים,

כזה שמשתמשים בו בחומרי גלם הכי מובחרים ולא מנסים לחסוך "על הגב" של הלקוח.

כזו היא קונדיטוריה עוגיה-אפייה ביתית,שמביאה לנו שלל ושפע של עוגות,עוגיות מובחרות טעימות והכי חשוב עשויות 

בעבודת יד מחומרי גלם מובחרים ,כל זה פרי יצירתה של ענת שמיר(בעלת הקונדיטוריה).

הקונדיטוריה היא בעצם סוג של הגשמת חלום עבור ענת,חלום שאני אישית שמחה שהגשימה,אחרת איך היינו יכולים להנות מהטעם הנפלא והממכר של מעשי ידיה???!!!בכל ביס וביס ניתן לחוש את האהבה שיוצקת ענת לתוך התערובת,מצרך בסיסי שאי אפשר להשיגו ,זה או שיש לך או שלא,ולענת ותומר המקסימים יש את זה ובגדול!!!!!

החלום המתוק של ענת ,החל בבית הוריה ,מתוך אהבה ,מסירות ותשוקה ליצור ולחדש עוגיות משובחות,התגובות לא אחרו להגיע ודבר הוביל לדבר וככה אנחנו בעצם הזוכים בעיקריים.

הגעתי לקונדיטוריה "עוגיה-אפייה ביתית" ביבנה ,האוירה שם ביתית נעימה וללא ספק מריחה טעימה.

הכל נעשה שם,התכנון,העשייה והאפייה.

















כשנכנסים לחנות לא יודעים מה מסתתר שם בפנים,אבל כשממשיכים מהכניסה קצת פנימה מתגלה עולם שלם של עוגות ועוגיות,מלוחות מתוקות עם שקדים,צימוקים ללא סוכר,ללא גלוטן ועוד......

המבחר עצום וללא ספק ממכר,ממש כמו גרעינים ברגע שמתחילים קשה להפסיק.

העוגיות והעוגות ,מעבר לזה שנוצרים בעבודת יד,הם על בסיס חמאה,מה שאומר בבחינת חלבי,ואינם מכילים חומרים משמרים.



מחירים:  32-36 ₪,  לאריזות במשקל 250-350 גרם.

ניתן להשיג בחנויות מובחרות ברחבי הארץ - מעדניות, קונדיטוריות, מאפיות ועוד, בהן: ספייססלגעת באוכלמעדניות יוז'י, המעדנייה של גולדשטיין ועוד.
כמו כן, ניתן להשיג בחנות המפעל הקסומה ביבנה - ברח' הירמוך 1.
בפייסבוק: "עוגיה אפיה ביתית"