יום שבת, 25 ביולי 2015

דרך נעימה לרכישת תלבושת אחידה +קופון מתנה

אמנם אנחנו בחופשת הקיץ אבל להזכירם עוד חודש והיא מאחורינו,

כחלק מהחזרה לשיגרה ולאחר שרכשנו ילקוטים,ספרים מחברות וציוד משרדי,

קיים גם צורך לרכוש תלבושת אחידה,הרבה נאמר על התלבושת האחידה ,

למעשה בכל הקשור לתלבושת הדיעות חלוקות,יש המצדדים בקיומה ויש שלא.

לעניות דעתי קיומה של תלבושת אחידה זה משהו שהוא מאסט ,התלבושת מטשטשת עד לכדי בילתי ראות ,עניין של הבדלי מעמדות ועוד סיבות רבות.

התלבושת משאירה את הילד להתעסק לא במראהו החיצוני ,אלא בעיקר הלמידה .

הזאטוטים שלי ,פוקדים כבר למעלה מכמה שנים את ספסל הלימודים,

וכל שנה אני מוצאת עצמי מחדשת את מלאי חולצות התלבושת,עומדת בתור 

בוחרת חולצות,לפעמים בגלל שאני מגיע ממש רגע לפני תום החופש ,כבר לא נשארים לי מידות וצבעים(ככה זה שהילדים בחופש וצריך לחפש תעסוקה,אין מספיק זמן ).

כאחת שחיה וחורשת ברשת אני מודעת לקיומם של אתרים שבהם ניתן לרכוש בגדים,ממש מהבית בזמן שלי ובנוחות שלי,אבל על אתר לרכישת תלבושות,שנקרא "תלבושת" שמעתי רק לאחרונה,האתר שהוקם על ידי 2 אמהות שממש כמוני חיפשו דרך להקל על עצמן את העמידה בתורים והריצות מחנות לחנות.

באתר תוכלו למצוא מגוון רחב של צבעים ,דגמים ,מידות,לבנים ולבנות.

האתר נעים ונוח,הוא פשוט וקל,נכנסתם לאתר מכאן הכל פשוט וקל,



בוחרים עיר מגורים,ושם בית הספר,סוג חולצה ,לבן /לבת,מידה ואז מגיעים לשלב התשלום ודרך קבלת המשלוח(יש כמה דרכים).

המשלוח מגיע ארוז ומקופל ללא רישול וללא שום קמט,הבד איכותי ונעים,
הסמל לא מתקלף גם לאחר כביסה ראשונה(כביסה שנייה אעשה לאחר שילבשו).


הכי חשוב הכל נעשה בזמן שלי בנוחות שלי ללא דוחק ,דחיפות מהבית שלי 
אני לא עוזבת את הילדים שנייה לבד,וגם לא צריכה להגיע איתם לחנות ואז יוצאת בנזק גדול יותר,כי אז הם נזכרים שהם רוצים כזה וכזה.

באתר יש מבצעים שווים ,כמו:



ועכשיו גם לכם מגיעה הטבה,הכנסו לאתר ריכשו אחת מחבילות המבצע וקבלו חולצה מתנה בהקשת קוד קופון BFF10בדף הקופה(תוקף המבצע עד 1.9.15 או גמר המלאי המוקדם מבינהם).
כ"כ פשוט לרכוש תלבושת עם האתר תלבושת!!!!