יום שבת, 25 ביולי 2015

אייל עמית במופע יחיד קורע מצחוק

הפעם הוזמנתי להשתתף במופע יחיד סוחף,מופע בסגנון שונה ממה שהכרתי ,גם את הפרופורמר עצמו לא הכרתי.

אייל עמית,סופר,שעולה במופע צחוק,מופע יחיד,של סיפורים קצרים.

כשהגעתי לא ידעתי למה לצפות,אבל זרמתי,מה כבר יכול להיות,סה"כ העברתי ערב עם חברות טובות.

הגענו ,התיישבנו וחיכינו למופע,המופע התחיל וכשאייל הציג עצמו כסופר ,חשבתי אוייש שעה של שיעמום,

זה הזכיר לי מעין מספר סיפורים ,וזה ידוע שאני נרדמת בסיפורים,

אז חיכיתי ליריית הפתיחה ולמוזיקה הנעימה כדי להתחיל לעצום עיניים ולהיכנס לעולם של חלומות .



והנה הוא מתחיל ומספר על מקומות שמעולם לא ביקרתי בהם,רק ראיתי אותם בסרטים,מקומות כמו הודו ,אמסטרדם ואפילו לסיפור על זוגיות וסדנת ניקוי הרעלים שכובשת לאחרונה וסוחפת את כולם ,אבל הדרך

שבא אייל מציג את ההומור שלו גורמת לי להרגיש ולחוות את מה שהוא חווה,המימיקה שלו ועיוות הקול שלו תורמת 

לחוויה,הסיפורים שלו לקוחים מהחיים וזה מה שיפה ,יכולתי להזדהות עם לא מעט מהסיפורים שלו,

בקהל היה צחוק גדול,האיפור שלי נמרח מדמעות הצחוק שירדו.
במופע שולבו קטעי ווידאו אותנטים,שזכו לפרץ של צחוק מכל עבר,צעירים ומבוגרים.

אני נהנתי מאוד ,זה היה סטנדאפ שונה ,לא צפוי ולא שיגרתי,משהו מיוחד ,משהו אמיתי שנוגע בחיים של כל אחד ואחת מאיתנו,גם אם לא הכל עם חלק מהדברים אתם בטוח תזדהו.

היכנסו לקישור ושריינו כרטיסים-הנאה וצחוק מובטח לכם!!!!


ממליצה בחום!!!!!!