יום שבת, 19 בדצמבר 2015

תינוק חדש נולד להאגיס

יש משהו מרגש כשתינוק חדש מגיח לעולם גם אם הוא לא שלנו ,כשרואים תינוק אי אפשר להישאר אדיש,אבל תינוק זה הרבה יותר מחמוד.

ככה בדיוק הרגשתי כשהוזמנתי להשקה של טיטול חדש מבית האגיס,למרות שילדיי כבר מזמן לא בגיל,אבל יש לי אחיינים מקסימים.

האגיס יודעת שהורים רבים סומכים עליה ומרגישה סוג של מחוייבות לתת לתינוק שלנו הגנה ובטחון כבר מהרגע הראשון,

הרי שהטיטול זה הדבר שנמצא במגע עם העור של התינוק 24 שעות,
אנחנו כהורים מבקשים באופן טבעי ,תמיד לגונן ,לשמור,לעטוף את הילדים שלנו בכל גיל ,באהבה .

כשהפכתי לאמא ,נולד בי משהו חדש משהו שמעולם לא הכרתי לפני כן,
דאגה,דאגה ליצור הקטן שזקוק לי ,שרק הולכת ומתעצמת בכל גיל.
המון לילות נטולי שינה והרבה התלבטויות וחוסר וודאות בהמון נושאים,אפילו בענין הפעוט של איזה טיטול?
האמת ,אני שמחה שנולדתי למציאות שבה הכל פשוט יותר וקל ואני צריכה רק להושיט יד ולבחור,למרות שלפעמים ההחלטות לא פשוטות,עדיין, מודה.

כשהייתי מחפשת משהו בשבילם הייתי רוצה את האיכותי והטוב ביותר.(עד היום) אומרים שמוחות גדולים חושבים זהה,כך שגם בהאגיס ,שקשובים ושותפים לגידולם של המוני ילדים שמחים חושבים תינוקות.
אחרי הפרידום דריי ,והאגיס ליטל בייביז,האגיס מעלה הילוך ולוקחים את המושג הגנת עור התינוק למימד של כמעט טיפוח ,באמצעות הטיטול החדש
שהוא הרבה יותר....הרבה יותר אוורירי  ,הרבה יותר רך,הרבה יותר אהבה,
תכירו את Extra Care בהאגיס מתייחסים לכל תינוק כ-V.I.B
VERY IMPORTANT BABY.


היום שאני מסתכלת על האחיינים המתוקים שלי ואני אוהבת אותם כאילו היו ילדיי,אני יודעת שאמליץ להם על הטוב ביותר.


לטיטול החדש כמה חידושים שהופכים אותו להכי טוב ונותנים לו יתרון ,
1)גזרה ייחודית המותאמת לגוף התינוק
2)מותנית רכה וגמישה במיוחד להתאמה מיטבית לגוף התינוק
3)שכבה פנימית ייחודית ,רכה ונושמת
4)מעטפת חיצונית אוורירית מלטפת שמאפשרת לעור התינוק לנשום
5)טכנולוגיית קוויק דריי אשר מאפשרת קליטה מהירה של נוזלים והרחקתם מגוף התינוק.




אז מה הפלא שהורים בוחרים האגיס,



ידעתם שלהאגיס יש מועדון?לא?? הכנסו לכאן ותשארו מעודכנים.


מזל טוב להאגיס להולדת הטיטול החדש ולכל ההורים.