יום שישי, 25 בדצמבר 2015

האופה מבגדד טעים ונעים אצלו

אני תמיד אומרת שכ"כ כיף בישראל,זו ארץ קולטת עלייה,

יש לנו כאן המון עידות ,תרבויות ובעיקר המון מאכלים טובים וטעימים וכולנו נהנים

אני אישית גדלתי בבית משולב עידות סבא מצד אבא יוצא עיראק ומצד אמא יוצאי טריפולי,

אם היו שואלים אותי איזה מהאוכל אני אוהבת אני אמצא את עצמי בבעיה ,כי אני אוהבת את שניהם.

בימי שישי יש לנו מנהג קבוע ,בורקסים וג'חנון ניקנים לשבת,

השבוע ביקרתי בסניף האופה מבגדד ברמת החייל,צוות העובדים ומנהל החנות ארתור,אדיבים ומכירים כל לקוח ולקוחה,למרות הלחץ שקיים באופן טבעי ביום שישי כל לקוח זוכה למענה,אמנם קוראים לרשת "האופה מבגדד" וסביר שתחשבו שתמצאו שם מענה רק למאפים עיראקים,אבל לא.
במקום תוכלו למצוא גם מאפים מתוקים מרוגלך ועד לעוגות יום הולדת מעוצבות ,גם פרווה וגם חלביות,גם עוגיות ללא סוכר לשומרים ולסובלים מסוכר.
אפילו מגשים לאירועים של מרציפן תוכלו להשיג.













לאוהבי המלוח זה מעין גן עדן ,כל סוגי הבורקס פרוסים לפניכם,גבינה ,תפו"א ,פיצה שהם הסטנדרטיים אבל בפינת המיוחדים תוכלו למצוא חצילים,סביח ועוד... לאוהבי המאפים העיראקים אפשר למצוא שם את הג'יבן,מאפה גבינה טעים טעים.
גם את הבעבע המסורתי עם מילוי התמרים,בביס הראשון תגלו כמה שהוא פריך טעים ומלא בתמרים.

גם חלות לשבת ולחמים מיוחדים ליום יום תוכלו למצוא שם,
קפה ומאפה תמורת 5 שקלים בלבד,גם ג'חנון וביצה ,אני יצאתי מרוצה.




הסניף ברמת החייל הוא אחד מ-7 סניפים ,הכל נעשה בעבודת יד,הכל ניאפה במקום,טרי טרי,מהתנור יישר ללקוח.
בכל חג תוכלו למצוא מאפים שמאפיינים את החג,בחנוכה היו אלה הסופגניות,
אני אישית מחכה לפורים ולאוזני ההמן המתוקות.

אתם בטח תוהים כמה עולה התענוג??? תתפלאו המחירים נוחים ומשתלמים מאוד.
 
חוגגים יום הולדת?צריכים עוגה וקישוטים? אצל האופה תמצאו גם את זה.

 

כשרות: מהדרין בהשגחת הרבנות ת"א יפו ובד"צ יורה דעה.

סניפי הרשת: אזור/חולון/בת-ים/פתח-תקווה/ת"א (חירותנו, האצ"ל) ורמת החיל ת"א 

כשאתם שם תמסרו ד"ש לארתור ולצוות.