יום שישי, 25 בדצמבר 2015

ארוחה ברגע -סנפרוסט

בימי החורף הקרים קשה להוציא אותי מהבית,מהרגע שאני נכנסת כבר אין לי רצון לצאת,אם לומר את האמת מה שבא לי זה להיכנס מתחת לפוך החם .

כשאני חוזרת מהעבודה אני מותשת ומבקשת לנוח לשתות כוס קפה חם,להירגע,הדבר האחרון שאני צריכה זה להתחיל לבשל,אבל,הגוזלים שלי אומרים שאין על האוכל של אמא ואני לא מתווכחת.

בכל זאת חורף,הימים קרים ומתבקש סיר של אוכל חם וביתי.

בסנפרוסט מתקדמים בקצב החיים ומקלים עלינו ההורים ,אבל גם חושבים על הילדים ובכלל חושבים "משפחה שביעה".

שעות אחר הצהריים הן שעות לא פשוטות ,אנחנו עייפים,חוזרים הביתה לשיעורים ,מבחנים,מריבות בין הילדים ובתוך כל זה אנחנו צריכים לעמוד ולבשל,אז זהו שלא עוד,מעכשיו אפשר להכין ארוחה חמה ,טעימה מזינה ומשביעה ב-10 ד' בלבד,עם רכיבים נפלאים ,אורז מג'דרה של סנפרוסט
הכל כבר שם האורז העדשים ואפילו הבצל ,לנו נשאר רק לתבל ולחמם.

אורז ועדשים מהווים חלבון,המוצר דל שומן ודל מלח,המוצר אינו מכיל חומרים משמרים ,מונסודיום גלוטומט או צבעי מאכל,נשמע מעולה וגם הריח
מריח נפלא,כשהגוזלים טעמו הם אמרו "אמא אין על האוכל שלך"
אבל אני לא גיליתי להם שזה בא מתוך שקית .


 הקטנה אפילו שידרגה והוסיפה מעט יוגורט

עוד דבר נפלא ,הילדים שלי מסרבים בתוקף לאכול בצל ואני אוהבת להוסיף בצל לאוכל,זה מוסיף ומשדרג את הטעם,אבל הם לא יאכלו,בהתחלה כששפכתי את תכולת האריזה ,חששתי שהם לא יאכלו בגלל שזה מכיל חתיכות בצל,אבל,הופתעתי והכל התחסל,הם לא הרגישו זה השתלב נהדר עם העדשים הירוקות שנראו טריות והאורז המסונן אחד אחד.


בתיאבון