יום שישי, 18 בדצמבר 2015

פסטיגל עם מסר -היי סקול פסטיגל

כל שנה בחנוכה אני מחפשת תעסוקה ומקום ללכת לבלות עם הגוזלים שלי,בכל זאת  8 ימי חופשה שהולכת וגדילה משנה לשנה.
 
חנוכה ,חורף קר ואנחנו מחפשים קצת לצאת מהבית אבל למקום חמים עם מחסה מהגשם,
 
זהו חג משופע במופעים מקסימים לילדים ואנחנו ההורים קצת מוצאים עצמנו "תלושים" ולא מזדהים,
 
התכנים לא תמיד מעניינים ולפעמים קצת משעממים,השנה כמו בכל שנה לקחתי את הקטנים שלי למופע הפסטיגל,
 
וכמו בכל שנה התפאורה והלבוש היו מושקעים המופע היה מקסים ,הקטנים שלי ידעו את השירים הודות להצצה בהוט,
כל הקהל שיתף פעולה ואפילו היה מרגש ,בעיקר בשיר הנושא,
כל הקהל הדליק את פנסי הניידים.
 
השנה הפסטיגל היה עם ערך מוסף,גם הנאה וגם מסר חשוב,היום בעידן הפייסבוק ,האינטרנט,הווטס אפ,הכל פתוח ,חשוף נגיש ועלול להגיע לידיים לא נכונות,לפעמים שוכחים שמעבר לתמונות ,הפוסטים עומדים אנשים אמיתיים שעלולים להיפגע ולפעמים זה עלול להיגמר באסון,השנה אני אהבתי מאוד את הפסטיגל הוא היה כ"כ שונה ,אחר מכל השנים ,אני ממליצה בחום ,כשיצאנו הקטנים ביקשו לראות את הפסטיגל שוב בטלויזיה ,הם נהנו וגם אני!!!!!
 עלילת הפסטיגל התרחשה בתיכון גל,גם שם יש מקובלים ומקובלים פחות (בלשון החברה,חנונים),מה קורה כשמגיעה תלמידה חדשה ללמוד בבית הספר,תלמידה שכמו מרבית הילדים לא כ"כ יודעת מה היא תרצה לעשות שתגדל,למרות אהבתה הרבה למוזיקה ושירה,היא ניאלצת להדחיק
בגלל הדרישה של אביה,העלילה מסתבכת כשמלכת הכיתה שרגילה
לנצח בכל שנה (כי אין מי שיתמודד מולה)פתאום מרגישה שמקומה עומד
להתמסמס,בלי שתדע זוממת אמה כמה תוכניות ,להן היא מגייסת כמה אנשים
מתוך בית הספר,רוצים לדעת מה יהיה ?מה קרה? ואיך הכל הסתיים?
לכו לצפות....