יום שבת, 6 באוגוסט 2016

תפני לך זמן ובואי ללמוד להיות המאפרת של עצמך-טליה חבשוש

אני אוהבת מאוד להתאפר,בלי איפור אני חיוורת ,איפור מוסיף המון למראה שלנו,אבל גם איפור כמו כל דבר 

צריך במידה וצריך כמובן לדעת להתאים,מה לעשות ולא לכולנו אותו סוג עור ולא אותו גוון,למעשה זה עדיף.

לכן רגע לפני שמוכרים לך "סיפורים" ודוחפים לך איפור מיותר בפרפומריות,איפור שבסופו של דבר נשאר בתוך מגירת האיפור בלי שתיגעי בו בכלל ,בלי לדעת מה עושים איתו והכי גרוע שלא מתאים לך בכלל, קחי לך שעתיים של כייף,ובואי ללמוד איפור ממאפרת מקצועית,טליה חבשוש.

סיפור האהבה שלי לאיפור התחיל כבר בתיכון
אז הייתי מורחת איילנר,אבל במשך השנים כמו בכל דבר יש חידושים ,האיפור משתנה מעת לעת ונוספים בו דברים כמו מקדמי הגנה וכו'...


איפור לומדים רק אצל מאפרת מקצועית וכזו היא טליה,פרפקציוניסטית בעבודתה,אוהבת את מה שהיא עושה,טליה ניחנה בסבלנות אדירה,לכן הסדנאות שלה יכולות להתאים גם לילדות מגיל 12 ומעלה(מתחת טליה לא מקבלת),טליה תלמד אותך מהם הגוונים שמתאימים לך,

איך תוכלי להבליט את היתרונות שלך ולטשטש את החסרונות ,איך מתאימים גוון מייק אפ,טליה תיתן לך את כל הכלים ליצור מראה מושלם וזוהר,לכל אחת מאיתנו גוון וסוג עור שונה

לסדנא של טליה מומלץ ורצוי להביא את מוצרי האיפור שלך על מנת שטליה תעשה לך סדר .



בשבוע שעבר לקחתי את הנסיכה שלי יחד עם חלק מהאיפור הפרטי שלי ונסעתי לטליה שהיא אמא ומאפרת במקצועה,על אף הידיעות שלי באיפור מסתבר שטליה חידשה לי מספר דברים שלא ידעתי קודם,שלב אחר שלב הסבירה טליה לכל המשתתפות וגם לנסיכה שלי איך עושים את זה,איך להתאפר ,התחלנו כמובן בבסיס והתקדמנו,עד שהתאפרנו בעצמנו.










טליה מעבירה סדנאות איפור כערב נשים,בסדנאות יום הולדת לבנות המצווה,
גם שיעור אחת על אחת.



איפה?? בכל מקום שנוח לך,אצלך בבית או אצל טליה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה