יום שבת, 6 באוגוסט 2016

גונסונס תרחיץ שמפו מכף רגל עד ראש-בשבילם זה קצת יותר מאמבטיה!!!

איו כמו ריח של תינוק,על זה יעידו כולם,כשהילדים שלי היו קטנים שעות יכולתי להסניף אותם.
העור שלהם רך נעים למגע ,אבל גם דורש טיפול מיוחד,העור שלהם עדין ודק יותר מעור של מבוגר,לכן אנחנו ההורים נעשה הכל כדי להגן ,לטפח ולשמור על העור שלהם.

השנים הראשונות של התינוק אלו השנים החשובות ביותר להתפחות תקינה,חשוב לדבר ולשיר,ליצור קשר עין,לחשוף אותם לגירויים כמו חושים,
אותם גירויים  שלכאורה נראים פשוטים תורמים לבטחונו העצמי של הילד שלנו.

הגירויים כמו שמיעה ,מישוש ועוד.. אינם חדשים לתינוק,למעשה הוא "קיבל" אותם עוד שהיה ברחם אימו ועכשיו זה הופך למוחשי יותר,נעים יותר עם עוצמה גדולה יותר.

הגירויים נעשים בעזרת החושים,חוש המישוש,השמיעה הריח והראייה.

אצלי זמן מקלחת היה מלווה במעין טקס,הייתי מכינה את הקרמים ,השמנים,ובכל אמבט הייתי מעסה את כפות רגליהם הקטנים ואת הגוף המזערי שלהם.

את מוצרי גונסונס אני מכירה כבר שנים והם ממשיכים לגדול עם הילדים שלי,כי עדיין למרות שהם כבר גדלו העור שלהם עדיין רך ועדין יותר וחוץ מזה בשבילי הם תמיד ישארו תינוקות שלי.

מוצרי גונסונס מנקים בייסודיות את העור הרך שלהם אבל שומרת על לחות העור ועל רמת ה-PH הטבעית שלהם.
כבר אין צורך להחליף תכשירים הכל במוצר אחד גם לגוף וגם לעור,השמפו ללא דמע ומתאים לעורם העדין,הריח נשאר הרבה אחרי שהמקלחת כבר הסתיימה,ריח עדין ונעים.

מחירו המומלץ-17.10 ש"ח .






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה