יום שבת, 6 באוגוסט 2016

סבוקלם בייבי-תכשירים היפואלרגניים מותאמים לעור התינוק

הילדים שלי כבר מזמן לא קטנים ,אבל כשזה קשור לעור שלהם אני דואגת למוצרים איכותיים היפואלרגניים,

למרות שהם כבר לא תינוקות העור שלנו עדיין הרבה יותר רגיש משלי.

את מוצרי סבוקלם אני מכירה מהנסיון שלי איתם,גם לי עור רגיש ואני סובלת מאקנה,לכן חשוב 

לי להשתמש במוצרים שאינם מייבשים את העור ותורמים ללחות שלו .

את מוצרי סבוקלם בייבי ניסיתי על הקטנה שלי ,היא בעלת עור עדין בהיר במיוחד,כך שכל חשיפה לשמש יכולה לגרום לה לכוויה,גם השינויים במזג האויר תורמים ליובש בעור שלה,לכן בכל יציאה מהבית אני מורחת לה קרם פנים הוא רך ונעים ,נספג במהירות ואינו מותיר שמנוניות העור גמיש ואלסטי
הוא אינו מכיל פארבנים .


מוצר נוסף שנבדק ע"י גיסתי ,על הנסיך שלי בן השנתיים משחת החתלה לתינוק-בשונה ממשחות החתלה המשחה אינה אוטמת את העור,העור ממשיך לנשום וכך נמנע אדמומיות,המוצר אינו מבושם,אינו מכיל פארבנים .









מוצרי סבוקלם נהדרים לנו וגם לקטנטנים!!!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה