יום שבת, 13 באוגוסט 2016

ככה נגמלתי מסוכר וגלוטן-Its A Kind of Magic

כל פעם שאני חושבת "ממחר דיאטה" נפתח לי התיאבון.


ותמיד תמיד כל דיאטה שאי פעם ניסיתי ,ההתחלה היתה סבבה ,הייתי חדורת מוטיבציה ומפוקסת מטרה,לחזור למשקל לפני הלידות,אבל רצונות לחוד ורצון הגוף והאיש הקטן הזה שבראש שלי לחוד.

הדחף הזה שיש לי למתוק הוא בילתי מוסבר,זה טעים אבל כמעט תמיד נשאר לי אחריו חוץ מטעם טוב ,המון רגשות אשם,שיכולתי להסתפק בביס ובכלל יכולתי לוותר,אני יכולה להרגיש שאתם מהנהנים שגם אתם חוויתם תחושה כזו פעם או פעמיים.

היום כתבתי בפייסבוק את הסטטוס "לא מאמינה על עצמי חודש בלי סוכר וגלוטן,מאמינים???אני שלא הייתי מסוגלת בלי מתוק,הצלחתי!!!
ועדיין ממשיכה!
קיבלתי מכם המון תגובות מחממות,חלקכם רצה לדעת איך??? מסתבר 
שהבעיה המתוקה שלי הינה נחלת הכלל והאמת עד עכשיו אני עדיין לא 

מאמינה שהצלחתי ויותר מכך שאין בי שום רצון והדחף הזה שהיה לי 

למתוק וגלוטן ניעלם!!!! כן פשוט ניעלם,כאילו קסם!!!

רוצים לדעת איך???

אני בטוחה שכן,על מכון אברהמסון שמעתם???? אני בטוחה שכן,






גם אני שמעתי עליהם,אבל אני מטבעי מאוד סקפטית ולא מאמינה,אני 

אוהבת לבדוק ,להיפטר מהדחף הכל כך חזק הזה,שכל הזמן שובר אותי 

(ואני בחורה דיי חזקה,אולי לא נראית אבל מכריי יעידו).

קבעתי פגישה ,שמתי ווייז ונסעתי,בהתחלה חשבתי שאני יגיע למרכז

ענק אבל כשנכנסתי ראיתי משרדון וחדר המתנה.

שאלתי בהתפעלות " זה המקום??"




 ענה לי המטפל ברוגע,כן זה אחד מהסניפים(אני הגעתי לראשון אבל יש 

סניפים פזורים בכמה מוקדים בצפון ,בדרום ובמרכז),

לאחר הסבר קצר על שיטת הטיפול ,שאגב אינה 

כוללת התערבות פולשנית ואפילו ללא שימוש בכדורים וחומרים,בכלל 

ללא מגע יד,רגע לפני נתבקשתי להסיר כל מתכת שהיתה עלי,

נכנסתי לחדר הטיפול שם חיכה לו כיסא ממש במרכז החדר 

ישבתי עליו ,המטפל נתן לי אבני קריסטל לאחוז בשתי כפות ידיי,

הטיפול אורך כ-20 ד' ,נתבקשתי לעצום עיניים ולנדוד במחשבות למקום 

נעים וכייף וכך בדיוק עשיתי,יכולה להישבע שהרגשתי כאילו זה היה 

ארוך יותר,מה גם שנפלה עלי שינה עמוקה ,במהלך פרק הזמן 

הזה(להזכירכם 20 ד') הרגשתי שכפות הרגליים שלי כאילו מסתובבות,

ולא היה שום מגע יד!!!!

הטיפול הסתיים בהצלחה עפ"י המטפל,חשבתי לעצמי נו ב-20 ד' גמילה 

בלי כדורים,בלי שיקויים???? הייתי דיי סקפטית,רגע לפני שיצאתי 

קיבלתי ספר מתכונים מגוונים שהוא "ספר התורה" לנמנעים מגלוטן 

גם רשימת עשה ואל תעשה ,אבל כבר שיצאתי הרגשתי תחושה של שובע 

לא בא לי כלום,רואה מתוק ולא רוצה ריח של בגטים טריים כבר לא משפיע עלי,רגע מה קורה פה???

ואז הפיתוי הגדול מכולם ארטיק מגנום שפעם לא הייתי מסרבת,הפעם 

סירבתי בנימוס.

אפילו במשרד גאים בי,עוגות ימי ההולדת והשוקולדים של החוזרים 

מחו"ל נשארים מיותמים על השולחן שלי.

באברהמסון מלווים אותי לאורך התהליך ולא משאירים אותי לבד,עברתי 

גם סדנא של בישול ללא גלוטן,שבה למדתי המון למדתי לקבל את הסוכר

הטבעי שהטבע שלח לנו ,הפירות.

מה שחשוב זה שבאברהמסון לימדו אותי דרך חיים,למדתי להסתכל 

על המרכיבים ,פתאום אני שמה לב לסוכר,מלחים וגלוטן ועוד....

אני רק בחודש הראשון ונמנעת מגלוטן וסוכרים משלבת פילאטיס 

ומרגישה אנרגטית יותר מתמיד.

מתחילה את החודש השני ,תחזיקו אצבעות אחזור לעדכן בקרוב,למי 

שתהה כמה ק"ג הורדתי??? אז בינתיים 2 ק"ג זה אולי נשמע מעט 

אבל ניכר עלי מאוד.

אני ממשיכה לבשל לילדים ולאפות עם גלוטן וזה ממש לא מפריע לי,

מה שכן אני מאוד מקפידה להכניס מוצרים עם רכיבים טובים יותר מבעבר.
בתמונה סלט קינואה עם חמוציות אפונה ףנענע בצל סגול וטחינה גולמית!!

אברהמסון

זה לא דיאטה זה דרך חיים



2 תגובות:

  1. נכנסתי כי גם אני משתדלת לא לאכול גלוטן וסוכרים, מגלוטן היה קל ממתוק עדיין קשה. היתי בסדנא אבל רק בעוד שבועיים אני נפגשת עם הרופא אז מקווה שאצליח,

    השבמחק