יום שלישי, 30 באוגוסט 2016

סקר התלבושת האחידה-איפה כמה ולמה???

כל שנה אני אומרת לעצמי ,שבשנה הבאה אני יתחיל הכל מוקדם יותר ז"א את הרכישות לשנה הבאה,

אבל אז מגיעה סוף השנה ואני דוחה את הרכישות עד ל...... יומיים בערך לפני השנה החדשה.

השנה חיפשתי וסקרתי איפה כדאי ואיפה זול והאם זה איכותי,האם הזול הוא באמת יקר?????? והיקר הוא בעצם האיכותי יותר???

יצאתי לבדוק וחזרתי עם שקיות שונות ממקומות שונים וכאבי רגליים,
אבל גיליתי שהזול הוא זול והיקר שאמור להיות איכותי יותר הוא לא,

והרי לפניכם הדירוג:

במקום האחרון אומנם חברה איכותית עם שם מסחרי שהולך לפניה ,אבל איכות לא משהו ומחיר לא מוצדק,אומנם 5 חולצות פשוטות ב-100
ורק מ-5 ומעלה מקבלים גם את הסמלים חינם.
לכאורה,במבט ראשון החולצות נראות מעולה אבל כשבוחנים מספיק מקרוב מגלים שמדובר בטי שרט רגילה,מה גם שההדפסה אינה במקום וההזמנה מגיע רק לאחר מס ימים.
אני מדברת על קסטרו,השנה זו השנה הראשונה שהם נכנסים לשטח חזרה לבית ספר.

במקום השלישי-דלתא,השנה חברה דלתא לקרביץ,ובכל רכישה ברשת קרביץ
מעל 50 ש"ח ממוצרי החזרה לבית ספר,מזכה את הקונה לרכוש 
7 חולצות בית ספר ב-100 ש"ח 
החולצות איכותיות עם מגע מלטף והם לא מאבדות את הצורה והצבע,
גם לאחר כמה כביסות!!!
המינוס היחיד לא בכל הסניפים יש את כל הסמלים.

במקום השני-רשת ביגוד,לא תאמינו אבל הרשת שיחקה אותה,
כל חבר מועדון(למי שאין יכול לעשות ,25 ש"ח לשנה וכבר מזכה ב-10% הנחה בקנייה ראשונה) זכאי לרכוש 7 חולצות ב-100
בנים 
בנות
כשבאתי לבחור הייתי בהלם מהמבחר העצום,הדגמים,הצבעים
ואפילו הבדים,ההדפסה נעשית במקום ומקבלים אותם מיד.



במקום הראשון עם המבצע הכי שווה ומשתלם,
כאמא ל-3 מצאתי מענה ברשת לשלושתם,
גם כאן מצאתי צבעים עליזים,רגועים צבעי פסטל וסטנדרטים
במחיר מצחיק של 10 ב-100
אני מדברת על רשת זברה שהשנה שיחקו אותה והתעלו מעל כולם,
המבצע כמובן לחברי מועדון.

אני כבר מוכנה לשנה החדשה ואתם???

שיהיה בהצלחה לכל התלמידים 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה