יום שבת, 7 בפברואר 2015

בת 60 היום היא.......

"בת שישים פוקחת עין 

ונועלת נעלה. 

יום גדול ממתין בפתח, 

זה היום שלה. "

לפעמים הייתי רוצה שיהיה לי מקל כזה כמו שהיה לגבי ודבי בשיעורי האנגלית שלקח אותם במסע בזמן,

מכירים את העובדה שאתם רואים משהו ומיד הוא לוקח אתכם למסע 
בנבכי ונפתולי הזמן?

כך תמיד קורה לי שאני רואה מותגים שגדלתי עליהם ,כנראה שהם

 "עשו" לי את זה ,כי אחרת איך אתם מסבירים

שאני עדיין מרגישה את טעמם הנפלא בפה ,בעודי כותבת את 

הפוסט,

אני ממש יכולה להרגיש את טעמם על הלשון.

"מן"חוגגת 60 שנה להיווסדה ומרעננת את אריזות המותגים שלה,
מן למי שלא מכיר (ואני חושבת שאין אחד כזה),הינה חברה ישראלית המתמחה בייצור ושיווק מוצרי וופלים ועוגיות,
בטעמים שכולנו אוהבים לאהוב.
שלא תטעו ,אומנם האריזות עברו שדרוג אבל הטעם בדיוק כפי שהיה פעם ואפילו עשיר יותר,
הוופלים הנפלאים שזכורים לי מימי ילדות מצחיקה ,כייפית ללא כל פחד 
שכללו בין היתר משחקי רחוב וטיולים,
מי שמכיר אותי יודע עד כמה אני אוהבת חידושים ומברכת עליהם ,
אבל יש דברים (כמו טעם נפלא ופריכות עשירה) שעדיף שישארו ממש כמו פעם ולעולם לא ישתנו!!!
אז אני שולחת למן ברכת יום הולדת חמה לגיל המופלג שתמשיכו לייצר וליצור
ולעולם אל תשתנו ,כי ככה אנחנו אוהבים אתכם!

חברת "מן" בפעילות ייחודית בפייסבוק לריענון האריזות הנוסטלגיות
החברה מציעה פעילות נוסטלגית ומתוקה, במסגרתה תאפשר לאחד המשתתפים לשחזר תמונה מעברו

לאחר ההצלחה שקטפה פעילות "קייטנה בטעם של פעם", יוצאת חברת "מן", החברה הוותיקה לייצור ופלים ועוגיות, בפעילות ייחודית נוספת בפייסבוק לרגל ריענון אריזות הופלים הנוסטלגיות מתוצרתה, במסגרת חגיגות ה-60 ל"מן". במסגרת הפעילות, יתבקשו הגולשים להעלות תמונות נוסטלגיות מעברם, והתמונה המרגשת ביותר תשוחזר בחסות החברה על ידי צילום מקצועי.
לדברי אבי פקר מנהל השיווק של מן: "כמותג ישראלי וותיק ומוכר החוגג 60,  ברצוננו לאפשר לאחד מלקוחותינו לחזור אחורנית בזמן ולהתרגש. אנו רוצים לקשר את הילדים ודורות ההמשך לרוח המותג שלנו, ולחבר אותם להוויה של מן המושתתת על משפחתיות וערכי ארץ ישראל היפה, ולאפשר גם להם ליהנות ממוצרינו המשובחים".
חברת "מן" חוגגת השנה 60 להיווסדה ומרעננת את המותג הנוסטלגי והשפה העיצובית של מוצרי החברה. במטרה לחזק את הקשר של המותג עם הצרכנים ולייצר שיח שוטף וישיר, פתחה "מן" בפעילות ענפה ברשתות החברתיות – פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם. כ- 17,000 אוהדים הצטרפו בחצי שנה האחרונה לעמוד החברה המציע להם תוכן מרהיב ואיכותי לעולם נוסטלגי ומתוק. הכניסה של מותג ישראלי נוסטלגי לעולם הדיגיטל הביאה לרמת אינטראקציה גבוהה ומרשימה ומתקבלת בחיבוק חם ואוהד של קהילת הגולשים. 
לעמוד הפעילות שלחברת מן בפייסבוק: https://www.facebook.com/man.wafers.cookies