יום שבת, 21 בפברואר 2015

אוסם מוסיפה פלוס תזונתי לפתיתים!!!

כשאני שואלת את הילדים שלי מה תרצו לאכול? הם עונים כמו במקהלה ,"פתיתים"!
אני חושבת שאין ילד שלא אוהב פתיתים,בכל צורה ,עגולים,צורת אורז,צבעוניים ,זה משביע והולך כתוספת נהדרת לעוף ,בשר ,ירקות.
זה לא דורש הרבה עבודה כך שגם לנו ההורים זה נוח וקל,
באוסם עירניים וערים לתקופה,תקופה בה כולם מבקשים לאכול בריא יותר אבל עם הכנה קצרה עוד יותר,משהו שיתאים גם לילדים וגם למבוגרים,
אוסם משיקה את סדרת פתיתים פלוס,ומה הפלוס בסדרה?!
פתיתים פלוס עדשים,פלוס בורגול,פתיתים עם ירקות ופתיתים מחיטה מלאה.
מה שאני אהבתי בסדרה החדשה זה כמה דברים:
1) השילוב בין בורגול ופתיתים ובין פתיתים ועדשים,חוץ מזה שהן תוספות בריאות המכילות חלבון מינרלים וסיבים תזונתיים,זה חסך ממני להעמיד שני סירים זה קיצר לי את העבודה במטבח.
2) הפתיתים עם 25% ירקות-גם אצלי בבית קיים "מרדן" קטן שלא אוהב ירקות ואינו מוכן לנסות אותם,אבל כשהם באים בתוך הפתיתים עצמם הם לא מורגשים ואני חשה טוב עם עצמי שנתתי פלוס לילד שלי.
את הפתיתים עם העדשים הגשתי עם יוגורט דנובה חמצמץ ליד ממש בדומה למג'דרה.
את הפתיתים עם הבורגול הכנתי כך-
טיגנתי שתי שיני שום
הוספתי בצל קצוץ דק דק טיגנתי עד שהפך לשקוף (למי שלא אוהב ניתן לוותר)
הוספתי שקית פתיתים פלוס בורגול
הוספתי 3 כפות שמן זית
ונתתי לזה להתבשל 
הוספתי 3 כוסות מים  רותחים
הוספתי מעט רוטב בסיס לבישול של אוסם
מעט פלפל שחור ,מלח 
לפני הגשה קצצתי בצל ירוק ופיזרתי מעל ,
אח"כ הוספתי מעט חמוציות ,לניגודיות ושדרוג הטעם.
לילדים הגשתי עם קובה סלק אדומה.(מתכון יובא בנפרד)

אני סימנתי לאוסם פלוס על מקוריות,פלוס על חסכנות בזמן,פלוס על תזונתיות!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה