יום שבת, 28 בפברואר 2015

בשורה מווווושלמת לאוהבי השוקו

בשנים האחרונות אנו הצרכנים מבקשים את הבריא ,הטבעי 
היום שלא כבעבר ,אנחנו בודקים יותר ועירניים הרבה יותר,
כבר לא מכתיבים לנו ,אלא אנחנו אלה שמכתיבים,
אם זה היה תלוי בילדים שלנו (בכל מקרה ,הילדים שלי) זה היה מסתכם בהכי מתוק,הכי מלוח 
ללא התייחסות למחקרים על מה בריא ומה פחות,
הילדים שלי קונים לפי העין (כמובן בלי להסתכל על התויות מאחור,או המילים הקטנות),
מה שמוכר להם ,מה שהורגלו ,הם יעדיפו את המוכר מאשר לנסות משהו חדש.
שוקו,אין ילד/ה או מישהו בכלל שלא אוהב אותו,בשקית בבקבוק,חם או קר,
כמה שיותר מתוק כמה שיותר חלב,
גם אני כילדה גדלתי על שוקו,שוקו בשקית בהפסקת עשר,שוקו ולחמניה בקייטנה,בטיולים וכו'...
אפשר להגיד שהייתי מכורה,
היום שאני אמא בעצמי,אני מאוד מקפידה (משתדלת)בכל הקשור לתזונת הילדים שלי,
אני מוצאת עצמי קוראת את התוית של המוצר,עורכת השוואות,עירנית למחקרים 
לרוב במחקרים אני שומעת מה אסור לאכול,אסור כך ואסור כך...
והאמת ברגע שאוסרים עלינו כ"כ ,זה קצת נמאס,
אולי לשם שינוי יגידו מה כן,מה בריא,מה מותר????
גישה חיובית הרבה יותר מתקבלת,
לטרה פרוייקט חדש ,פרוייקט ,מה כן!"פרוייקט שמטרתו לעשות שינוי 
כדי שאנחנו הצרכנים נוכל לעשות את הדבר הנכון והטוב ביותר!!!
אני מאוד אוהבת שינויים בפרט אם יש בתוכם משהו ערכי ,
טרה משיקים משקה שוקו מוו ללא תוספת סוכר וללא חומרים משמרים!!!
גם אני ,כאחת שטעמה כמה סוגי שוקו בחייה,קיבלתי את הזכות מלייק אנד שייר,
לנסות ולטעום את השוקו החדש,
אז מיד חיפשתי את השוקו בחנויות הקרובות,והסדרן בחנות הסביר לי שהכל "ניחטף" ברגע שהושם על המדף,
אני הצטערתי אבל לא אמרתי נואש,לבסוף מצאתי אותו,
שוקו באריזה עם דמות הפרה המתוקה שמזוהה עם טרה,
כשלקחתי את השוקו מהמדף עברו בי לא מעט מחשבות,
מעניין איך הטעם?האם הילדים יאהבו?האם זה מתוק?ועוד....
אני יודעת שחלב כשלעצמו כבר מכיל מתיקות טבעית,אמנם לא חזקה אבל עדיין מתוק.
כשהסתכלתי בגב האריזה הבנתי כי מה שנוסף למשקה ונותן לו את מתיקותו העדינה,הינו צמח הסטיביה,אשר משמש להמתקה,
אני אישית מכירה את הסטיביה כבר לפני למעלה משנה ומאז ממתיקה את השתייה שלי בעזרתו,
אבל לגבי הילדים שלי ,שכמו רב הילדים אוהבים סוכר ומתוק,לא ידעתי איך הם יגיבו לטעם?!
בשעת ארוחת הערב הגשתי לכל אחד מהם כוס שוקו(בדר"כ לא מוגש בערב,בגלל כמות הסוכר והייגיינת ובריאות השיניים)
וממש חיכיתי לשמוע את דעתם,הסתכלתי עליהם ,כמישהי ששקועה בסרט מתח ומחכה לראות מה יקרה.
בניגוד לסרט מתח כאן הכל היה מהר,כוס השוקו התרונה ומיד הושטה לקבל עוד אחת.
נויה אף נתנה לי נאום למה אני צריכה לקנות שוקו מווו ,לדבריה הוא פשוט מווווושלם!
לסיכום,אני מקווה שהפרוייקט של טרה יניב עוד פרוייקטים נפלאים מהסוג הזה,
אחרי הכל מדובר בבריאות שלנו,של הילדים שלנו של המשפחה שלנו.
תודה כמובן ללייק אנד שייר ,שנתנו לי להצטרף לחוייה.
מה כתוב מאחור:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה