יום שבת, 28 בפברואר 2015

אפליקציית BACK ME UP של אולוייז

כשהיינו ילדים פחדנו מהחושך,ועוד יותר לחזור לבד בחושך,
לי ולחברה היה ריטואל כזה אני מלווה אותה עד לנקודה מסויימת ומשם שתינו "דופקות" ספירנט,
ההורים שלי היו מחכים לי עד שנכנסתי הביתה,
אז היה לי קשה להבין אותם ,היום ,אני כאמא לילדים חווה את מה שחוו הורי,
גם אני מציידת בפלאפון ומבקשת שאם אין מי שיחזיר עד הבית ,טלפון אחד ואני מיד שם!!!!
כשאני חוזרת הביתה מבילוי אירוע משפחתי או סתם סידורים שנגררו עד לשעות חשוכות או אפילו לזרוק את שקית הזבל,נתקפת בהלה ופחדים,
הדמיון שלי עובד בדקות ,מהרכב עד למפתן הדלת,במהירות מופרזת
באינסטינקט ראשוני אני מרימה טלפון לאמא /אחות/חברה או ידיד שילוו אותי "במנוסת הבהלה".
מסתבר שאני לא היחידה,במחקר שערכה חברת אולווייז,נמצא כי חלק מהנשים יאריכו את המסלול לטובת מסלול בו הן מרגישות בטוחות יותר ,חלקן מחזיקות גז מדמיע בתיקן,
ו-2 מכל 3 נשים צעירות בישראל,פשוט מתקשרות לקרובים/חברים לליווי טלפוני עד לפתח דלתן.
אולוויז ששומרת עלינו ומגבה אותנו בתקופת המחזור מפתחת אפליקצייה חדשה,
 אפליקציה ייחודית,בשם BACK ME APP
אשר מציעה דרך קלה להשבת תחושת הבטחון,האפליקציה מאפשרת לך לבחור "מלאך שומר" (חברה,בן זוג,הורה) ולשתף איתו את הנתיב שלך,
ה"מלאך" יוכל לעקוב וירטואלית אחר המסלול מהנייד שלו,כל סטייה לא צפויה או עיכוב תופיע אצלו כהתראה ,בסיום המסלול יקבל המלאך הודעה ויוכל לומר לך לילה טוב..
 להורדת האפליקציה לחצי כאן.

When we were kids we were afraid of the dark, and 
 even more to go alone in the dark,
Me and my girlfriend was a ritual that I loaned it to ,the point where both running 
My parents are waiting for me until I got home
So it was hard for me to understand them today, I as a mother to children experiencing what I experienced my parents
I also equips the phone and asks if there is no one to return to the House, and I immediately put one phone!!!! 
When I come home from spending a family event or just until arrangements were being kept in the dark or even throw the garbage bag, experienced panic and scared
My imagination works in minutes, from the car to the doorstep, 
The first instinct I lifted the phone to mother/sister/girlfriend or friend accompany me on the flight. " 
Apparently I'm not the only one, in a study conducted by oloweiz, found that some women, lengthening the runway to runway where they feel safer, some holding tear gas at fixed,
And 2 of 3 young women in Israel, just to close friends/support call center are able to develop. 
allways which saves us and given us during the cycle 
develops new app
BACK ME APP