יום שבת, 28 בפברואר 2015

נרתיק עם שיק!!!

כשהייתי אמא צעירה , הייתי יוצאת מהבית עם ....כמעט מחצי בית,
היה לי תיק ענק שבתוכו היו מס' טיטולים,חבילת מגבונים ובגדים להחלפה כמובן גם בקבוקים ועוד...
לפעמים בגדי ההחלפה היה מעט רטובים מאותה חבילת מגבונים שהיתה מונחת גם בתיק.
לאורך השנים הילדים שלי גדלו והתיק הלך וקטן.
היום הילדים שלי כבר גדולים ,תודה לאל,אבל על מגבונים אני לא מוכנה לוותר!!!!
הם תמיד מלווים אותי ,הבעיה היחידה שהם "נזרקים" אי שם בתיק שלי,
התיק האישי שלי,שמכיל המון ניירת והמון דברים של נשים....
האגיס הפתיעה אותי עם הנרתיק האופנתי והייחודי למגבונים,
לנרתיק פתיחה ייחודית על מנת לשמור על לחות המגבונים לאורך זמן,ומונע הירטבות של פריטים נוספים,
עיצוב הנרתיק אופנתי ,
לנרתיק מחוברת רצועה לתלייה על העגלה או אפילו על היד.
הנרתיק מתאים לכל אריזות המגבונים.
הנרתיק ניתן לניקוי ולשימוש חוזר.

הנרתיק נמכר באריזה הכוללת 2 חבילות מגבונים במחיר 17 ש"ח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה