יום שבת, 14 ביולי 2018

המצפה התת ימי- חלון לעולמו הקסום של הים

כשאומרים אילת אומרים המצפה התת ימי , כי המצפה הפך לסמל העיר אילת, ואפילו , למרות שמגוון האטרקציות בעיר גדל משנה לשנה , המצפה תמיד ימשוך אליו מבקרים ,וזה ממש לא משנה באיזו עונה , עולם המים מחכה לכם  וגם אם כבר ביקרתם תמיד תמצאו את עצמכם נמשכים לעולמם הקסום של חיות המים.








































עולם המים הוא עולם צבעוני ויפה, למעשה בערך כ-70% מכדור הארץ שלנו הם ימים ולמרבית הפלא לא כולנו צוללים ורובנו אף פוחדים מאותו עולם קסום , אך טבע האדם הוא סקרן מאוד , הוא מבקש ללמוד ולחקור ,
מבט מלמעלה חושף בפננו עולם שקט שליו ורגוע , (מה הפלא שאנשים מגיעים לים לתפוס קצת רוגע?!) , אך מבט מבפנים חושף את סודות הים, עולם כמעט סודי של יצורים מקסימים.



ג'ול וורן סחף אותנו לקרקעית האוקיינוס בספרו 20,000 מייל מתחת למים שם הצטרפנו לקפטן נמו שירד עם צוללת בחיפוש אחר המפלצת שמטביעה ספינות.
אבל במצפה התת ימי לא צריכים צוללות או ציוד עזר , אפילו לא נשימה עמוקה, רק לפקוח את העיניים ולהיכנס אל תוך הים,המצפה נותן לנו חלון רחב ומוגן לצפות בכל המתרחש אי שם בקרקעית הים , הצצה לעולמם הקסום.






לפגוש בעולמם הקסום של חיות המים מבלי לפגוע בהם ובלי להפריע להם, לפגוש בכריש פנים מול פנים זה רק נשמע מפחיד, הודות לבריכת הכרישים הגדולה והחדשה ומנהרת הכרישים הגדולה במזרח התיכון, ראיתם פעם כרישים אוכלים?
כאן אפשר להצטרף (בשעות מסויימות שקבועות בלו"ז) להאכלת הכרישים.







חוץ מבריכות הכרישים ניתן לצפות בבריכות הצבים , צבים בגדלים שונים 
לצפות בהאכלה שלהם ועוד....




בשונית אלמוגים יפייפים , גם לצפות בפתיחת צדפות והוצאת פנינות יוקרתיות, גם בריכה של דגים נדירים , סוסוני ים , לשוט בסירת זכוכית מדהימה .





ברכישת כרטיס דרך האתר , נהנים ממחיר מופחת והכניסה ל-3 ימים רצופים באותו כרטיס!!!!!
כך שאם לא מספיקים לראות הכל , ניתן לחזור שוב.

אז מה הפלא שתמיד שאנחנו יורדים לאילת , זו האטרקציה שלא נוותר עליה.

האטרקציה הינה נגישה לנכים .

רוצים עוד מידע? רוצים כרטיס בהנחה ? הכנסו לכאן 


אתם הולכים לעוף על זה 

בריכת האמזונס :


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה