יום שבת, 7 ביולי 2018

טבעי שתתאהבי , Palmer's+ קופון הנחה 25%

מיליוני אמריקאיות לא טועות!!!!!

סוף סוף הוא מגיע גם אלינו , מותג הקוסמטיקה האמריקאי Palmer's מותג איכותי במחירים שווים ונוחים לכל כיס , עושה עלייה.



המותג שקיים כבר משנת 1975 משווק עד כה ביותר מ-110 מדינות , כשהמוצרים המובילים הם דווקא לנשים לאחר הריון (ביננו כולנו אחרי הריון וזה לא משנה כמה שנים אחרי 😉) אבל אתן בטח שואלות במה שונה המותג משאר המוצרים לנשים לאחר לידה, כמו הקרם לטיפול בסימני המתיחה?

ראשית חומרי הגלם , חומרי הגלם הם בעיקר חמאת קקאו , חמאת שיאה ,חמאת זיתים ושמן קוקוס , הכל 100% , טהור וטבעי.

כאשה וכאמא שעברה 3 לידות , אני זוכרת איך כל הריון הייתי מקפידה להימרח בוקר ערב ולאחר כל מקלחת, בשמן תינוקות שהיה מכתים את כל הבגדים , אמנם עשה את העבודה אבל בצורה לא 100% , סימני מתיחה אמנם לא היו אבל מלתחת הבגדים הוחלפה .
כל אישה בהריון מרגישה נפוחה ושואפת לחזור לעצמה מיד לאחר הלידה, אבל לידה עם כל הדברים המקסימים שבה לפעמים "הורסת" את גוף האישה, אם זה החזה שלאחר הנקות הופך להיות דליל ומאבד את הצורה, הבטן עם העור החלק מקבלת סימני מתיחה וכמו בלון שהתפוצץ הופכת להיות מדלדלת , אני כבר לא מדברת על עודפי המשקל .

מסתבר שפתרונות היו עד היום לחלק מהדברים , ועיקרם היו ניתוחים , לשומן שהצטבר פעילות גופנית ותזונה נכונה יביאו תוצאות, אבל החזה וסימני המתיחה מצריכים לרוב ניתוחים קוסמטיים , ואני שפוחדת מניתוחים ומאוד רוצה להרגיש במיטבי , ניסיתי את הקרמים של palmer's , קרם למיצוק החזה במועשר בחמאת קקאו , נתחיל בזה שהמריחה קלה ומאוד נעימה הודות לריח הקקאו המרוכז , מעט מהקרם מספיק , הקרם נספג בקלות עור החזה הופך לרענן יותר , ההרגשה לאחר שבוע מריחה היתה , כמו לפני מחזור או כמו לפני שאישה צריכה להניק , החזה פתאום כאילו התקשה , קצת נבהלתי כי זה לקח אותי לימי ההנקה , חחחחחחחח.
הקרם מכיל קולגן ואלסטין דבר שמסביר את התחושה המוזרה של המיצוק , המוצר נטול פרבנים.

שמן חמאת קקאו לגוף ולפנים שניסיתי גם כן , גם הוא נספג היטב ובעל ריח מדהים של קקאו , מה שמעולה בו שהוא אינו שמנוני ולא מכתים את הבגדים ( חבל שזה לא היה בהריונות שלי הייתי חוסכת מתלתחות חחחחחח) .

רוצה גם?  מוצרי המותג נמכרים באתרי פארם וטבע כמו שור טבצ'ניק , ביו גאיה או ישירות דרך האתר של המותג בארץ כאן 

ובמיוחד לקוראות הבלוג 25% הנחה 




כמובן שיש עוד מוצרים נפלאים באתר .
אני כבר מוכנה לביקיני !

התמונה של ‏‎Dana Zohar‎‏.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה