יום שבת, 28 ביולי 2018

חטיף חלבון לתוצאות מירביות

זה לא סוד ומי שמכיר ועוקב אחרי בפייסבוק יודע שבשנתיים האחרונות התמכרתי לספורט , זו התמכרות טובה , אולי מעט קשה אבל היא משחררת אנדורפינים ויוצרת תחושה של שמחה שמקלה על כל כאב ואפילו פיזי,
תנסו גם אתם זה מוכח .




אבל תמיד אחרי שאני חוזרת משעה של ספורט , אני רעבה ולמדתי שאחרי ספורט כדי להגיע לתוצאות רצויות חשוב ואפילו חובה לאכול , אבל מה הדבר הכי טוב לאכול ? חלבון , למה? כי החלבון עוזר בבניית העצמות והשרירים ,
אבל לא תמיד יש לי כוח לעמוד ולהכין ארוחת חלבונים ומשקאות חלבונים תורמות למסת השריר אך מנפחות, אז איך בכל זאת אפשר להגיע לתוצאות רצויות ולצרוך חלבונים ללא מאמץ , כשעשיתי את דיאטת הזון , ניחשפתי לחטיפי חלבון טעימים , הם זמינים ונגישים אפשר למצוא אותם בכל סופרפארם ואפילו בחדרי הכושר, הם טעימים ומאוד מועילים, והכי חשוב הם שילוב של שוקולד טעים עם חלבון, לא להאמין שאפשר להנות משוקולד בלי רגשות אשם , ההיפך, השוקולד הטעים תורם לבניית השרירים.


חטיף חלבון חדש על המדף!!!
חטיף חלבון בטעם בוטנים קרמל מלוח, ממש דומה לסניקרס , אך מועשר בחלבון.



















מי שאחראי להביא לנו תזונת ספורט ALL IN משיקים בימים אלה , חטיף חלבון , בטעם שהפך להיות להיט השנה , קרמל מלוח, בתוספת ויטמינים ומינרלים , לחטיף אחוז גבוה של חלבון והוא מעולה לעוסקים בספורט , הוא מהווה תחליף לארוחה.





משקל החטיף 100 גר' , הוא מכיל 35 גר' חלבון איכותי , החטיף מצטרף לחטיפים הקיימים בטעמים , קרם עוגיות, תות חמוציות, לאטה מקיאטו , בננה טופי, שוקולד קוקוס והאהוב עלי במיוחד שוקולד פאדג' .


החטיפים כשרים ומחירם לצרכן 17.90 ש"ח 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה