יום שבת, 28 ביולי 2018

מסרבל עבודה לפריט אופנתי חובה - אוברול you must have it

אחרי שהויטאז' והרטרו עשו קאמבק מרשים(אני אישית מודה ואוהבת) , זה היה מאוד טיבעי שפריטי לבוש אופנתים מה-80 s' וה- 90 s' יחזרו לכבוש את מסלולי התצוגות וארון הלבוש שלנו.

כאשה , כמה פעמים עמדתן בבוקר מול המראה וחשבתם " מה אני אלבש היום " או בקיצור " אין לי מה ללבוש"?!אצלי זה מידי בוקר.



בדיוק לזה יש את הטרנד החוזר שהולך ומתחזק כמעט בכל קיץ , טרנד האוברולים, אפשר למצוא אותם בחצאית , מכנס , לערב, ליום יום .

האוברולים הם בעצם סרבלים, שהחלו כבגדי עבודה עשו מהפך ענק והפכו להיות אחד הפריטים האהובים במלתחה, הודות לשדרוגים העיצובים , הגזרות שמתאימים לאופנה ולתקופה.


למה אוברול? מכמה סיבות:
1) הוא טרנדי- מה שכובש את אושיות כמו כוכבות קולנוע, זמרות ואופנה
הוא ללא ספק משהו ששווה שיהיה גם לנו.

2) נוחות- כמה כייף לזרוק על עצמנו בגד , ללא מאמץ , רק להוסיף טי שרט,
וקיבלנו אחלה לוק.

3) מגוון סגנונות- האוברולים היום מגיעים בווריאציות שונות ואופנתיות ,
עם חצאית, מכנס, קצר , ארוך ועוד.....


מי שמתמחה בגינסים מכל הסוגים ותמיד ראשונה להביא לנו את כל מה שחדש וטרנדי , זו רשת האופנה לי קופר, שמביאה 
מבחר ענק של אוברולים , במגוון גזרות , שטיפות וקרעים , מה שמאפשר לכל אישה למצוא את האוברול שהיא הכי מתחברת אליו.

מידות- 22-34
מחירים - החל מ- 199 ש"ח 

ועכשיו יוצאת הרשת במבצע על מבחר גינסים מקולקציית הקיץ , גינסים ב-99 ש"ח ומבחר פריטים ב-50% הנחה , החל מ-25.7.18- 31.7.18 
אין כפל מבצעים , בכל סניפי הרשת .


להשיג ברשת לי קופר
@leecooperisrael


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה