יום שבת, 28 ביולי 2018

טו באב , לא לנשים בלבד


כשחוגגים טו באב , זה מורגש כאילו רק הנשים מקבלות מתנות , פשוט כי אנחנו טורחות ליידע ולהעלות במדיה החברתית, אבל גם לגברים יש מתנות ממש שוות, למרות שהמשימה מאוד קשה ותמיד נצא עם חולצה , הפעם ישנם כמה מתנות שיכולות להיות מאוד מעניינות, בעיקר חובבי מדיה ,סמארטפונים
וגימיקים .

אז אם עוד לא הספקת , תמיד תוכלי לקנות לא את המתנה ולא רק לטו' באב.
מכשיר One Blade - מכשיר חשמלי מבית פיליפס לסידור ועיצוב שיער הפנים , המכשיר משלב בתוכו עיצוב מדוייק של שיער הפנים , קיצור הזיפים וגילוח הזיפים בכל אורך, הודות לטכנולוגיה ניתן להשתמש על רטוב או יבש, גם בזמן מקלחת , עם ג'ל גילוח ובלעדיו, למכשיר סוללה נטענת שמספיקה לשימוש אלחוטי של 45 ד' , המכשיר אינו מושך שיער ואינו חותך את העור, ראש הסכינים מספיק ל-4 חודשי שימוש .
לאחר 4 ח' שימוש ניתן לרכוש ראשים חדשים בסופר פארם , את מגוון מכשירי One Blade ניתן להשיג ברשת סופר פארם ובחנויות החשמל השונות בארץ.
מחירי הדגמים החל  159 ש"ח (הדגמים הבסיסיים) ודגמי הפרו החל מ-349 ש"ח .


מתנה נוספת , מכונת גילוח Aqua Touch גם היא מכונת גילוח מבית פיליפס 
שמיועדת לשימוש רטוב או יבש, המכונה מספקת הגנה טובה לעור הפנים מסכיני גילוח רגילים, הודות לטכנולוגיית החיתוך Multi Precision  ניתן לגלח ממש קרוב לעור בלי חשש מחתכים לא רצויים.
מכונת הגילוח כוללת טרימר מובנה לקצוץ פאות ושפם, ידית האחיזה מעוצבת בצורה ארגונומית הכוללת פסי גומי למניעת החלקה ובכך יוצרת אחיזה מושלמת.



מחיר לצרכן החל מ- 629 ש"ח ניתן להשיג בחנויות החשמל .

גם תיקים למחשבים הניידים של לנובו ותיקי גב של המותג, יכולים להיות מתנה נפלאה, התיק עשוי מעור , הוא אלגנטי ובעל סגירה מגנטית , הוא מגיע במס' גדלים,
מחירו לצרכן החל מ-170 ש"ח , להשיג ברשת KSP .


אוזניות גיימרים עם איכות שמע מצויינת , מעולה למי שיושב שעות מול משחקי רשת.
מחיר לצרכן 180 ש"ח .


אוזניית חוט אוניברסלית-עיצוב חכם שילוב מושלם בין עיצוב וטכנולגייה , לאוזניה מיקרופון מובנה , לחצן שליטה ונורית בקרה , היא מתאימה למגוון מכשירי סמארטפון , לאוזניה קליפס הנצמד לדש הבגד לנוחות מקסימלית.
מחיר לצרכן 160 ש,ח



גם כיסוי לנייד וסוללת גיבוי יכולים להיות מתנה נפלאה .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה