יום שבת, 7 ביולי 2018

לרגעים אמיתיים של אושר -מלון רמת רחל


אם לאחרונה גם אתם מרגישים שיש לכם תלונות על הפקקים, הממשלה, על התורים , על החום , על הדלק ועל כל הדברים שמציין חנן בן ארי בשיר החיים שלנו תותים , אז הפוסט הזה בדיוק בשבילכם.

התמונה של ‏‎Dana Zohar‎‏.



מתי קטפתם תותים אדומים ומתוקים בקיץ?מתי ביקרתם בחווה אקולוגית ? מתי נהניתם מאויר נעים ללא הלחות של תל אביב? מתי נהניתם כל המשפחה מחופשה שמשלבת בתוכה כל כך הרבה דברים? מתי נהניתם באוירה של ארץ ישראל?



את כל התשובות תמצאו במלון רמת רחל הסמוכה לשכונת תלפיות , במרחק של שעה נסיעה מהמרכז (לנו מקרית אונו לקח שעה ) , המלון שנמצא בקיבוץ רמת רחל , למלון 165 חדרי אירוח , חווה אקולוגית טיפולית -חוות אייל, אתר ארכיאולוגי, תצפית ונוף של העיר שחוברה לה יחדיו וקאנטרי (כי איך אפשר בלי להשתכשך בבריכה) שעבר שדרוג , המלון משקיף על נופו של מדבר יהודה , ההרודיון , בית לחם וירושלים, המלון יוצר שילוב של אוירה כפרית שמתבטא בגינות ומרחבי דשא, אך מצוייד בכל האבזורים של מלונות חדישים, דרכי הגישה למלון וממנו נוחים .

קיבלנו הזמנה חגיגית לרגל פתיחת הקאנטרי במלון , אז לקחנו יום של חופש ועלינו לירושלים, זו אמנם לא הפעם הראשונה שלנו בירושלים אבל בהחלט פעם ראשונה ברמת רחל אבל בטוח לא אחרונה, הרחק מכל שאון שמזכיר את העירוניות, קיבלנו את פיסת השלווה ישר מולנו , עם שפע של מקומות היסטוריים אליהם ניחשפנו בסיור מודרך שנעשה לבאי המלון ולכל מי שמעונין ניתן לתאם סיור מודרך בתשלום.



יאוווו איזה אויר הריםםםםםם








גם נהננו מקטיף של תותי קיץ , זן מיוחד שצומח בקיץ ( כי הרי שתותים הם פרי חורף), כמובן שבמקום קיים גם קטיף דובדבנים, תותי הקיץ שגדלים בקיבוץ טעימים ומתוקים .




התמונה של ‏‎Dana Zohar‎‏.

התמונה של ‏‎Dana Zohar‎‏.




התמונה של ‏‎Dana Zohar‎‏.


המשכנו לחוות אייל, חווה טיפולית , חווה שנקראת על שם בן הקיבוץ שנפל במבצע חומת מגן 😭, בחווה ניתן לראות חיות ואף ללטף .





אבל גולת הכותרת היתה ללא ספק פתיחת הקאנטרי החדש, 



קאנטרי שהושקעו בו כ-35 מיליון שקל , בקאנטרי בריכות שחייה גדולות האחת מוצלת עם המון אטרקציות לילדים, צמודה אליה בריכה אולימפית לגדולים ולשחיינים, בחוץ יהנו האורחים מבריכה גדולה ומים צוננים , במלון גם חדרי טיפולים , ספא, סטודיו , מתחם בריכות חדשני , ג'קוזי , סאונה, חאמם וגם מגלשת מים באורך של 100 מ' ועוד...






גם המלתחות עברו שינוי וחידוש , הן מרווחות יותר ומאובזרות כמו שצריך.
לקאנטרי רחבת דשא גדולה ומוצלת לרווחת המבקרים אהההה והכי חשוב אין שם בעיית חנייה .

אז בואו לתפוס קצת שקט ושלווה פסטורלית , בואו למלון רמת רחל .
במקור צילמתי המון תמונות אבל אני ישאיר לכם לגלות ולהנות.....



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה