יום שלישי, 7 באפריל 2015

אמא דור 4 -חורשת ברשת וממליצה על מאמא גורו.

את הימים הראשונים שלי כאמא ,אני לעולם לא אשכח,הרצון הזה 

להיות,להעניק,לתת מעצמי,יחד עם חוסר השינה,התפרים הכואבים  וחוסר 

הוודאות,איך לספק את צרכיו הבסיסיים של התינוק שלי,על הצד הטוב ביותר,

אז המידע לא היה נגיש וזמין כמו היום ,העיצות היחידות ששמעתי היו 


מאמא שלי או ממשפחה קרובה.

היום הכל פשוט וקל בלחיצה את יכולה לשתף ,להתייעץ לייעץ ,להיות 


תומכת,כי לאמהות ,בעיקר לטריות,קיים ובוער צמאון,צמאון ליידע,לשתף לחלוק.

בעידן של היום לאינטרנט בכלל ולפייסבוק בפרט,כוח פרסומי חזק ועצום,


וזה לא סוד שנשים תופסות "נתח " גדול בכל הפעילויות הקשורות וסובבות סביב ילדים,אבות קצת יותר אדישים.


פעם היינו ניאלצות לכתת רגליים (גם כשכבר לא יכולנו לזוז עם רגליים נפוחות) מחנות לחנות,מה שכן,פעם ההיצע היה דל,לא היו הרבה חנויות לתינוקות(היו את המוכרות והגדולות),


ולכן לא היה הרבה להתלבט,וגם אז,לא ממש ידעתי מה לקנות וכל מוכרת 


בחנות נראתה ,כאחת שרוצה רק למכור לי גם דברים שאני ממש לא

 צריכה,לכן פניתי לבת דודתי שילדה כמה חודשים לפני,

(כי עם אמא שלי היה קשה להתייעץ בכל מה שקשור לתינוקות-היא המליצה על דברים שכבר לא קיימים ),

אבל היום בעידן ה"אימהות הוירטואלית",הן לא חוששות להביע דיעה או לחלוק טיפים הן פשוט אומרות את זה חד וחלק 
ולא הולכות סחור סחור,

לא מנסות לשווק או למכור,המידע הכי אמין והכי טוב,מגיע מאותן אמהות ברשת,שמחפשות לפרוק ולשתף,


לפעמים המלצה של אמא אחת מהווה פתרון למצוקה של אמא אחרת,ברשת אנחנו מרגישות הכי נוח ולא מתביישות להגיב .

היום כשהמידע זמין אנחנו יכולות לברר ולחקור ולעשות קניות,בזמן שלנו בנוחות שלנו מהבית שלנו,מבלי שילחיצו אותנו.

אבל יחד עם זאת קיים ריבוי של אתרי קניות ברשת,ממש כמו פטריות לאחר 


גשם,צצים להם אתרים וקצת קשה לעקוב מה אמין ומה זול,


כאמא אני רוצה להמליץ על אתר מקסים שלו גם קבוצת פייסבוק,

אתר אמין עם קישורים למוצרים שילוו אותנו החל משלב טרום הלידה(אופנה 

והריון)ועד לתזונת התינוק והטיפול בו,כמובן לרגע לא שוכחים את עצם 

היותנו נשים שממש שניה לפני עוד היו לנו תחומים שעניינו אותנו כנשים 

ודואגים גם לפינוקים שלנו ושל הבית ,במחירים אטרקטיבים ושווים בהחלט ,רק בגלל שאת חברה שם!!!

באתר תוכלי לבצע קנייה מרוכזת ,באתר תמצאי גם קופונים שווים לרשתות, 

האתר נועד בעצם לעזור לנו האמהות לגבש דיעה והחלטה טרם רכישה של 


פריט מסויים וזאת ע"י ההמלצות של אמהות ברשת,האתר נקרא מאמא גורו.

האתר מחולק לקטגוריות ותתי קטגוריות,כך שלא קשה להתמצא באתר,

מהר מאוד תמצאי את אשר חיפשת,כל מוצר מדורג בשיטת הלבבות 

,כשלחיצה על הלבבות תוביל אותך לקריאת ההמלצות/דיס המלצות.

האתר מלווה בתמיכה ותמיד יינתן מענה,צוות האתר פועל ועושה הכל 

לשביעות רצוננו האמהות,האתר פתוח וקשוב לבקשות ורעיונות .

הירשמי והישארי מעודכנת!
בדף הפייסבוק מתעדכנים מעת לעת מבצעים על מוצרים באתר-


מבצעים מיוחדים באתר מאמא גורו מרוכזים לכם בעמוד הבית!https://www.mamaguru.co.il/#!C_0_P_1_O_1_B_0_T_3

דוגמא לשאלות מדף הפייסבוק:

הי ,מועדים לשמחה.
יש לי שאלונת,אין לי מדפסת בבית ובמשרד חסומים לאתרים,למה אין אפשרות שקופונים ישלחו לנייד?זה גם חוסך בנייר!!!
האם יש אפשרות כזו ולא שמתי לב,תודה רבה.