יום ראשון, 5 באפריל 2015

ASUS -דק,חד ולא יקר.

הפלאפון הוא ללא ספק המצאת המאה,בעבר מעטים יכלו להרשות לעצמם

להתנייד עם פלאפון שהיה נראה כמו קופסא גדולה ולא נוחה,

היום אפילו לילדים יש ,הפלאפון הוא ללא ספק הסוכריה הכי טעימה לאוהבי המתוק,הסיגריה למעשנים,הוודקה של אוהבי השיכר.

דק יותר חד יותר איכותי יותר ,הדרישות שלנו הצרכנים גדלות יותר ויותר,וחברות הסלולר
מייצרות ,מפתחות ומחדשות בכל שנה מכשירים איכותיים ,משוכללים ומפותחים יותר,

אני יכולה להעיד על עצמי שאני מחוברת לנייד שלי ,סביב השעון,מרבית הסידורים שלי נעשה דרך הנייד,

יש שהעבודה שלהם כולה נעשית דרך אותו מכשיר קטן,
כי הפלאפון כבר מזמן לא משמש לשיחות בלבד,
הפלאפון הוא גם המייל שלנו והיכולת לתקשר בפלטפורמות שונות,
אז כאחת שעברה לא מעט מכשירים,כן היה לי אייפון וגאלקסי ו-LG
קיבלתי להתנסות את מכשיר ה-asus 
לחברת      סדרת טלפונים חכמים שמגיעים בגודל  4", 5" או 6"

לפלאפון מערכת הפעלה android .

אני ביקשתי לבדוק את ה-5 ואלו הממצאים שלי,כמובן שהם נעשים 

בהשוואה לאלה שהיו לי,

ראשית נתקלתי במכשיר קל ולא רק במשקל (169 גר'),אלא קל למשתמש 

בין אם מדובר במשתמש ילד או מבוגר,
דק אבל חד
גודל כגודל שטר 



היום כולם מצטלמים ,כבר לא לוקחים מצלמה ,אלא מסתמכים על המצלמה 

בנייד,לכן חשוב שאיכות הצילום תהיה חדה,ב-asus התמונות יוצאות ברור 

וחד ממש מעביר תחושה למי שמביט בתמונה כאילו היה שם,ברמה של 

תמונות תלת מימדיות .

צילום חד 


המכשיר מגיע בצבעים שונים,צעירים ואופנתיים,שחור ,לבן,אדום,צהוב וכחול.

חיי הסוללה שלו מאפשרים עד 10 שעות שיחה רצופות,

וגולת הכותרת ומה שהכי אהבתי,שאין צורך לקחת משכנתא כדי להינות ממכשיר טוב ,

מחיר המכשיר זול ונותן תמורה מלאה לשימוש בו.


לראות. להרגיש. לעשות. בדרך שלך.
ASUS Zenfone 4 - מחיר מומלץ לצרכן (כולל מע"מ): החל מ- 699 ₪.
ASUS Zenfone 5 - מחיר מומלץ לצרכן (כולל מע"מ): החל 


מ- 949 ₪. 
ASUS Zenfone 5 with LTE - מחיר מומלץ לצרכן (כולל מע"מ): 

החל מ- 1,349 ₪.
ASUS Zenfone 6 - מחיר מומלץ לצרכן (כולל מע"מ): החל מ- 

1,299 ₪.
ברוכים הבאים לעולם של ASUS: ממשק המשתמש הייחודי ASUS ZenUI
משתמשי סדרת ה- Zenfone ייהנו גם משימוש בממשק המשתמש החדש 

והבלעדי ל- ASUS ה- ZenUI, עולם חדש של תפריטים, אייקונים, 

אפליקציות בלעדיות ואפילו צ'אט, הכל בעיצוב מותאם לצבעי המכשירים 

השונים.
כל הדגמים בסדרה הנמכרים בישראל כוללים אחריות לשנה.