יום ראשון, 19 באפריל 2015

פסטרמה עשירה ודלה בו זמנית+קופון הנחה לפסטרמה

מידי בוקר אני שולחת את שלושת ילדיי לבית הספר,אני תמיד דואגת שיתלבשו טוב ויהיו מסודרים.

ארוחת הבוקר היא הארוחה הכי חשובה ביום,לכן אני דואגת שכריך ארוחת הבוקר יהיה מגוון ועשיר בכל טוב,(כדי שיוכלו ללמוד בנחת),

שהם מבקשים ממני "אמא תשימי משהו טוב בסנדוויץ" אני יודעת שהם מתכוונים לפסטרמה ,

האמת,אני ניהנת שהם מבקשים,ואני ניהנת עוד יותר שהם אוכלים ונהנים,כשהם חוזרים בלי הסנדוויץ בתיק אני מרגישה

"ששיחקתי אותה".

בשביל לשדרג את טעם הסנדוויץ אני מורחת מיונז ,מוסיפה עלה של חסה כמה פרוסות עגבניה ומעט זיתים וכמובן 2 פרוסות פסטרמה.

ידעתם,שבפרוסת פסטרמה יש 1%-3% שומן,וערכו הקךורי שווה לכ-25 קלוריות?!

ידעתם שאם תחליפו את כריך החביתה בכריך עם 2 פרוסות פסטרמה מידי יום,תחסכו 420 קלוריות בשבוע?!

הפסטרמה של זוגלובק מכילה 1% שומן (מה שאומר שהיא דלת שומן),היא עשירה בחלבון .

שלא תטעו ,אמנם הפסרמה דלת שומן אבל טעמה לא השתנה כלל,אותו טעם אהוב ומוכר(הנסיינים שלי אפילו לא הרגישו בשינוי!!!!).