יום ראשון, 26 באפריל 2015

ויוה דונה איטליה!!!!

מהפיכות מביאות איתן רוחות של שינויים ובדר"כ שינויים טובים,בייחוד שהמהפיכה היא ב"צלחת " שלנו.

אני כאמא ל-3 זאטוטים ,שעובדת במשרה מלאה,חוזרת לאחר יום מתיש במשרד,להמשך מתיש עוד יותר,

אז לפעמים,אני מודה,"אין לי כוח לעמוד ולבשל",ודווקא בשביל פעמים כאלו אני דואגת לשריין את המקפיא שלי בכמה 

פיצות קפואות וכמוני יש עוד המונים,עובדה-5 מיליון פיצות קפואות נמכרות בחודש!!!!

הוזמנתי לקחת חלק במהפיכה קולינרית,מעכשיו כל בית בישראל יכול להפוך בקלות  ל"איטליה הקטנה",

מה שעד עכשיו יכלו להינות ממנו בעלי עסקים בעולם וגם בארץ,מעכשיו ניתן להינות ממנו בבית,

חברת "דונה איטליה" מספקת ללקוחותיה ,ציוד להכנת מוצריה-תנור אבן ייעודי וייחודי,הציוד חסכוני ,הן מבחינת גודלו 





(אינו דורש שטח גדול),והן מבחינת עלויות ,השימוש בציוד הינו פשוט וקל,מהירות -בתוך 3 דקות נוכל להינות מפיצה טעימה משודרגת ועסיסית .


כל המודול העיסקי ,החל כבר לפני 4 שנים בערך,וכבר חולש על למעלה מ-400 נקודות מכירה,כמו -מלונות פתאל,רשת רולאדין,פארק נחשונית קפה קפה ועוד.....




הרעיון שעמד מאחורי זה ,היה הרצון לשדרג את המודל העיסקי ולהביא פתרון יעיל ומקצועי,שלא תופס מקום.

איך זה עובד???? דונה מספקת לנו את הציוד ללא עלות ואנחנו מצידנו מתחייבים לקנות מהם את החומרים בסכום מסויים שנקבע,

כל חומרי הגלם איתם משתמשים בדונה איטליה ,הם מהמשובחים ביותר ,הבצק עובר התפחה של 24 שעות ,

הכשר המוצר הינו הכשר של "בית יוסף",

הפיצות מגיעות בשלושה גדלים 22/29/30 סנטימטר ללא תוספת סוכר או חומרים משמרים.
מעכשיו כל אחד יוכל להנות מפיצה איטלקית תוך 3 דקות בלבד.

הכניסה לשוק הביתי בקונספט הזה יחל כבר ביוני .

ויוה דונה איטליה!!!