יום שבת, 4 באפריל 2015

small talk-לדבר עם תינוקות+קופון הנחה לאחת הסדנאות+שיעור ראשון מתנה!


מי שלא מכיר אותי ,אז באמת הגיע הזמן,שמי דנה ואני אמא ,לא מהיום,ל-3 גוזלים,
הימים הראשונים שלי כאמא ,היו לא קלים בלשון המעטה,
בכל פעם שהילד שלי בכה לא הבנתי מה ולמה,אולי רעב,להחליף טיטול ,אולי גזים.
ואז הייתי מנסה ,בניסוי וטעייה ,בודקת טיטול,מנסה להאכיל,לא תמיד הבנתי מה הם רוצים,לפעמים הייתי נילחצת.
מוכר לכם??!!!

לתפקיד ההורות נכנסתי עם המון אהבה אבל עם מעט כלים,הרי שאין ספר הדרכה,
כך חשבתי ,עד שהגעתי לסדנא מדהימה ,סדנא שניקראת "לדבר עם תינוקות".
בסדנא נשברו לי כמה מיתוסים,
כמו למשל,חשבתי שלכל התינוקות יש גזים,מסתבר שלא!!!
אמנם הילדים שלי יחסית גדולים ואינם תינוקות ,אבל גם בילד שני ,שלישי ואפילו רביעי יש מה ללמוד!
הגעתי לסדנא עם המון ספקנות,מה כבר יש ללמד שאני לא יודעת???
שהרי גידלתי ועדיין מגדלת 3 ילדים???
מסתבר שטעיתי ובגדול,כי למדתי המון.
למדתי שהכל תלוי בנו ,למדתי שבגופנו יש 2 מערכות,
האחת סימפטתית והשנייה ,פרה סימפטתית.
האחת מופעלת בזמן לחץ ומפרישה אדרנלין 
והשנייה מופעלת במצבי שלווה רוגע ונינוחות,
הן אחראיות על מערכות שונות בגוף התינוק שלנו,
על העיכול,השינה הסוגרים ובאופן כללי על כל תהליכי הלמידה.
למדתי שאם אקשיב היטב לתינוק שלי ,אזהה באמת את הצרכים שלו,
למדתי שבזכות אותה הקשבה,אני יבנה בילדים שלי בטחון עצמי
וגישה חיובית לחיים.
הבנתי ,שבזכות אותה הקשבה לצרכיו הפנימיים של התינוק ,ההורות הופכת חוויה נעימה ולא מלחיצה,אנחנו הופכים להורים רגועים יותר ומשדרים את זה לילדים שלנו.
אז אם כל זה מוכר לכם, אשמח להמליץ לכם על אחת מהסדנאות שמעבירה לריסה,מפתחת ומייסדת שיטת SmallTalk -לדבר עם תינוקות,
לריסה היא קודם כל אמא בעצמה ל-2 בנות ,אביגיל ונעמי,היא בוגרת מכון וויצמן למדע.



נראה מוכר?
תינוק בוכה בועות
האם היית רוצה להבין למה התינוק שלך בוכה?
האם היית רוצה שיבכה פחות?
האם היית רוצה לזהות את הצרכים שלו לפני שבוכה?
האם היית רוצה שירדם בקלות יותר?
האם היית רוצה שישן שינה רציפה ואיכותית יותר?
האם היית רוצה לזהות בוודאות שהתינוק שבע או שעדיין רעב?
האם היית רוצה לקבל בטחון מלא בידיעת צרכי התינוק שלך בכל רגע?
ואני בטוחה שענית על השאלות בחיוב,לכן אני ממליצה בחום להירשם לאחת הסדנאות ,שיתנו לכם ההורים כלים להבין ,להתמודד ולספק לילדכם "עולם בטוח"ולכם חווית הורות מדהימה.
ועכשיו מתנה קטנה לקוראי הבלוג ,שיעור ראשון מתוך מיני קורס 
"לדבר עם תינוקות"
במיני קורס תלמו על: 
איך להרדים את התינוק שלך בקלות?
איך לזהות מה הסימנים שלו ולמה הוא בוכה?
מה התינוק שלך מרגיש עכשיו?
איך להקל על גזים של תינוקות?




הסדנאות מתקיימות בכל רחבי הארץ ומתאימות מגיל לידה ועד גיל שנה וחצי,
לאלה שהילדים שלהם גדולים יותר,אתם תמצאו עניין,בייעוצים אישיים ותהליכי ליווי משפחתיים ארוכי טווח נני להשאלה, בשירותים אלו, לריסה גינת וצוות המדריכות שלה יוכלו לעזור לכם בשינה של ילדים ותינוקות, בגמילה מחיתולים, בדינמיקה משפחתית, ביחסים בין אחים, ביחסים בין ההורים לילדים ובכלים שיאפשרו לכם לדבר באופן מכיל ובונה בטחון בינכם ובין ילדכם.

ניתן ליצור קשר עם SmallTalk בכל עת במייל info@small-talk.co.il ובמספר 0546609815

 ועכשיו הגרלה בין נרשמי הבלוג-(נא להשאיר תגובה למטה,"נרשמתי")
1) 50 ש"ח מתנה בהרשמה לסדנא "לדבר עם תינוקות"

2)שובר 200 ש"ח מתנה להרשמה לאחד משירותי סמול-טוק:סדנת לדבר עם תינוקות,נני בהשאלה ,פגישת ייעוץ.