יום שבת, 4 באפריל 2015

חדשנות בצבע לשיער ביתי,גם צובע וגם מעניק טיפוח.

האקלים הישראלי הוא אקלים נעים ונוח,ים תיכוני,
אבל האקלים מביא איתו גם נזקים,בעיקר לעור שלנו והניזוק העיקרי הוא שיער ראשנו.
וכאילו שלא די בזה אנחנו ממשיכות במסיכת ההתעללות בפנים ,החלקות וצבע.
גם אני נימנית על אלה המתעללים בשיער,
מידי שבוע אני שמה פעמיי למספרה ,
כדי לעשות פן ולפעמים גם טיפול 10,000 
אבל צבע אני בדר"כ עושה בבית,בעצמי,
היום יש מבחר רחב של צבעי שיער איכותיים,ערכות צביעה ,
הדרך להיות ה"ספרית" של עצמי רק הולכת ונעשית קלה,בפרט שחברות
דואגות להרחיב את ענף טיפוח השיער.
ערכות הצבע קלות ונוחות לשימוש,הם מעולות לנשים כמוני שלא יודעות כמה צבע לכמה חמצן,הערכות פותרות לנו "ניסויים כימיים" ו"תקלות".
כאחת שמנסה וניסתה כמעט כל צבע אפשרי,קיבלתי לנסות את צבע השיער החדש OLIA
של גרנייר,
תכולת הערכה

בהתחלה לא הבנתי במה הוא שונה מכל ערכות הצבע הקיימות,איזה חידוש הוא מביא??!
אז דעו שהופתעתי מאוד ולטובה!!!!
קודם כל הערכה עצמה,בשונה מערכות אחרות הצבע שנותר ניתן לשימוש חוזר ,כשבערכות אחרות מרגע שערבבת את קרם הצבע עם קרם המפתח,זה אבוד ולא ניתן לשימוש חוזר,
לכן לבעלות שיער קצר/דליל מספיק להשתמש רק ברבע/מחצית כמות הצבע.
כמי שעושה צבע ,פנים ומה לא,לשיערה,אני יודעת שצבע גורם לשיער לאבד את הברק שלו ומייבש אותו,
סיב השיערה ניפגם אף הוא ולפעמים השיערה נשברת ונופלת,

לאחר השימוש בצבע החדש של OLIA השיער עשיר מבריק זוהר ונראה חי,
הצבע עמיד ולא דוהה במהירות כצבע רגיל,
הצבע בניגוד לצבעים אחרים מכסה כיסוי מירבי צבע לבן.
כניגשתי למספרה ביום שישי האחרון החמיאה לי הספרית(שמבחינתי היא האורים ותומים שלי בכל הנוגע לצבע ושיער,שהצבע הפעם מהמם,השיער רך ונעים למגע)
המחמאות ליוו אותי לאורך כל היום,אם זה מבטים שסובבו או בערב בחיק המשפחה.
מבחינתי מצאתי את הצבע שלי ,מעכשיו לא רק לצבוע אלא גם לטפח!!!

OLIA.


ניתן להשיג ברשתות הפארם וברשתות השיווק