יום שבת, 9 בינואר 2016

טי ג'ל-המרגיע הלאומי

החיים מתחלקים לשניים,החיים לפני צמיחת השיניים והחיים במהלך הצמיחה שלהן,

שיניים יפות וחיוך מהמם זה האקססויריז הכי יפה ואין לו עונה וגיל,

אבל כאמא ל-3 גוזלים מקסימים,אני יכולה לשחזר את אותם לילות חסרי השינה מלווי הבכי קורע לב,החום,הריור,לפעמים אפילו נשיכות,הצואה "הריחנית" -שאף רופא לא משייך לצמיחת השיניים אבל אנחנו כאמהות פשוט יודעות,זמן השיניים מתחיל עכשיו.

לאחר בדיקות מקיפות והרבה מוצרים ותכשירים שניסיתי מצאתי ,שהכי מועיל היה הטי ג'ל,




הטי ג'ל הינה תרופה ללא מרשם רופא אשר מקלה מקומית בתסמיני כאבי השיניים,היא לא מכילה סוכר ולכן אינה פוגעת ומזיקה לשיני התינוק,היא בטוחה ומאושרת לשימוש החל מגיל 4 ח' .

היא אינה מכילה לידוקאין או בנזוקאין ולכן מאושרת לשימוש.

הכל בעזרת מריחה פשוטה באמצעות אצבע,פשוט קסם בשניות.

אם הייתי צריכה לבחור היום שוב ,ללא ספק הייתי בוחרת שוב בטי ג'ל.

לאחרונה משרד הבריאות יצא בהצהרה שאין להשתמש במשחות מרגיעות שמכילות לידוקאין או בנזוקאין.

זה נכון שמוצץ הוא מרגיע אבל הטי ג'ל מהר מאוד הפך להיות "הצמוד" שלי,הוא החליף את המוצץ והפך למרגיע הלאומי ,על זה יעידו אמהות רבות.

זה נכון שחיוך שווה מיליון דולר,אבל חיוך יפה מגיע אחרי הרבה בכי וכאבים.

שתמיד תחייכו אוצרות שלי-אוהבת אמא!