יום שבת, 2 בינואר 2016

העדשות שמגנות על העיניים שלי-polaroid

למי שלא יודע עד לפני כמה שנים,הייתי מרכיבה משקפי ראייה,

אמנם הן היו יפות ומחמיאות ,אבל תמיד רציתי להיות בלי.

אז החלטתי שאני עושה ניתוח לייזר,לאחר בדיקת התאמה נקבע שאני מתאימה,

לפני שקבעו לי את המועד לניתוח,דאגו להסביר לי שיכול מאוד להיות תופעות לוואי,

חלק מתופעות הלוואי הן: סינוור בעיקר בלילה(גם מאור הרמזורים),כאבי ראש,יובש בעיניים ועוד...

אבל אני החלטתי לקחת את הסיכון וקבעתי מועד לניתוח.

הגיע המועד וכולי מתרגשת,נכנסתי לניתוח ,הניתוח עבר בהצלחה,איזה כייף לי אני רואה 6/6 סוף סוף אני יכולה למדוד משקפי שמש וממש לראות איך הם יושבים ובלי למצמץ,אבל,

מיום לאחר הניתוח אי אפשר שלא להרכיב משקפי שמש ,מה שעד עכשיו היה אקססוריז אופנתי הפך להיות בין רגע מאסט.

אמנם אנחנו בעונת החורף אבל תתפלאו שגם המעט שמש שלפעמים יש ,גורמת לסנוור.
לעדשות המשקפיים תפקיד מרכזי והגנתי על העיניים של כולנו ובפרט מי שעובר ניתוחי לייזר,הגנה מקרינת UV (קיימים 3 סוגים UVA,UVB,UVC ).
מאז הניתוח לא כל סוגי המשקפיים מתאימים לצרכים שלי,העיניים שלי הפכו להיות רגישות יותר,אמנם הראייה חדה יותר אבל כשאני "פוגשת" בקרני השמש אני צריכה משקפיים שיתאימו לצרכים שלי,משקפיים שיאפשרו לעיניים ראייה חדה וצלולה מבלי להשתמש בנוסף למשקף, ביד או בצלונים כדי להסתיר את סנוור השמש,אלא רק מעצם הרכבת המשקפיים .

אבל משקפיים איכותיות שעונות לדרישות העין ,בדר"כ יקרות ולפעמים אפילו לא יפות.

חלק ממעגל חבריי ,בוחרים משקפיים לפי המותג והעיצוב ולא מקפידים על איכות העדשות,הם נוטים לחשוב שמותגים בעלי שם מציידים את המשקפיים באופן אוטו' בעדשות איכותיות,מסתבר שלא.

ואז הם ניאלצים להסיט מבט או להשתמש בכף היד או צילון כדי להימנע מסנוור השמש.
 הסיבה לכך שמשקפי השמש לא בולמות סינוור, היא  סוג גלי האור הבאים מהשמש ואופן ההגנה מהם.
גלי האור מגיעים בזויות שונות בהתאם לגופים בהם הם נתקלים בדרכם וישנם
זויות שהופכות אותן למסנוורות וע"י הסינוור שלהם הן בעצם "מעוורות" גם אם העין מאחורי משקפיי שמש,כדי להימנע מסנוור חשוב לאבזר את העיניים במשקפיי שמש עם עדשות "מקוטבות" ,כאלה שניתן למצוא במסכי מחשב ומצלמות,הן פועלות כמו תריס וחוסמות את אותן קרניים מסנוורות ומונעות את כיווץ האישונים (שגורם לעייפות).
הקרניים המסנוורות גורמות לנזקים גם בטווח הקצר ובעיקר בטווח הרחוק.
 
כמי שסובלת מסנוורים אני מחפשת את המשקפיים שיתנו לי הגנה מירבית,בכל זאת מדובר בעיניים שלי,אני מחפשת שילוב בין
אופנתי וטרנדי לבין איכות,בגלל נושא האיכות נשארתי "תקועה" עם משקף מלפני 5 שנים שאולי כבר לא טרנדי בעליל אבל סיפק לי הגנה מירבית מהסנוורים והאמת היה לי קשה למצוא להם מתחרה,עד שגיליתי את משקפי
 Polaroid



ברגע שהרכבתי אותם הרגשתי בנוחות שלהם ,הראייה הפכה לחדה בין רגע,הצבעים נראו עשירים יותר,כל זה הודות 
לעדשות המקוטבות שמורכבות מלא פחות מתשע שכבות ,המשקף נותן הגנה מצויינת ל קרני ה-UVA, UVB וה-UVC .

אז כבר לא צריך להתפשר,היום אפשר גם וגם ,המשקפיים נמכרות ברשת אירוקה.

מעכשיו יש לי הגנה מושלמת לעיניים