יום שבת, 9 בינואר 2016

חימום חדש לחורף -דומינוס משיקה פיצה מחוזקת

בחורף אנחנו נוטים לאכול יותר,הרבה יותר,יש לזה מספר סיבות,אבל המשמעותי ביותר,

זה קשור למזג האויר,הגוף מבקש להתחמם ודורש יותר אנרגיה כדי להתחמם.

בחוץ הגשם יורד וקשה לצאת עם הילדים ,אז אצלנו בבית אוהבים להתחמם ולהירגע עם כוס שוקו חם ומשולש פיצה טעימה,מול מקלט הטלויזיה,עם מזגן חמים .

בדומינוס חושבים כל הזמן איך להיות יצירתיים אבל בטעים,קבלו את יצירת המופת הטעימה האחרונה,

פיצה מחוזקת,פיצה שעשויה מבצק מתובל בעגבניות מיובשות שנעשה בעבודת יד ומוצעת עם תוספת לבחירה במתנה ועם




אקסטרה גבינה 100% מוצרלה.

אני כבר מזמן מאוהבת באפליקצייה שלהם,מיד נכנסתי והזמנתי לנו את המחוזקת,אני אוהבת עגבניות יבשות,הילדים שלי קצת פחות,

אבל תתפלאו הם אכלו את כל הפיצה ,אמנם לפיצה טעם מיוחד,היא דקה וטעימה,מה שאני פחות אהבתי זה שמורידים לפיצה את הקצה(ואני הכי אוהבת אותו).

דומינוס משיקה ואנחנו נהנים- עד סוף החודש המחוזקת במבצע מעולה,
פיצה דומינו'ס "מחוזקת" +תוספת מתנה לבחירה  ב-55 ש"ח בקניית 2 משפחתיות +בקבוק שתיה מתנה .
פיצה דומינו'ס "מחוזקת" +תוספת מתנה לבחירה ב-49.9 ש"ח באיסוף עצמי מהסניף .
מבצעים בתוקף עד 31.1.16

בתיאבון.....