יום שבת, 16 בינואר 2016

עצבי לך תכשיט-בסדנת עיצוב אצל טלי מאוטיליה.

אקססוריז כבר מזמן הפך לחלק ממלתחת הבגדים שלי ושל רבים ,האקססוריז משלים ומשדרג

כל הופעה  ומראה.

לאחרונה אני מוצאת עצמי משוטטת באתרים כדי למצוא את האקססוריז המושלם,ייחודי ,כזה שאין לאף אחד.

אבל תכשיט הופך להיות בעל ערך מוסף ,כשאת מכינה אותו בעצמך,המון פעמים מצאתי עצמי אומרת,

אני הייתי מעצבת אחרת,ככה זה לכל אחת טעם שונה ,ובעולם של צבעוניות כמה כייף שאפשר לגוון ,

אבל כשביררתי על מחירים של קורסים שונים הבנתי שזה מעט יקר,עד שנכחתי בסדנת עיצוב תכשיטי מאלות,

אצל טלי שפריצר,מעצבת צעירה שכבר דיי וותיקה בתחום העיצוב,למעשה לפני 10 שנים הקימה את המותג

"אוטיליה",טלי שסיימה תואר ראשון בפסיכולוגיה נמשכה יותר לעולם העיצוב והחליטה לנתב את הכישורים לשם.

העיצובים של טלי מאופיינים בקו נקי ורך,אבל טלי שניחנה באהבתה לתכשיטים החליטה ללמד גם אותנו,

מעכשיו כל אחת מאיתנו יכולה לעצב את התכשיט האהוב עליה,טלי מעבר להיותה מקסימה עם כשרון ניחנה

בסבלנות וסובלנות אדירה,היא נותנת ומשתפת אותנו בידע ובנסיון שצברה עם השנים טלי מעבירה כמה סוגי סדנאות,

כך שאנחנו יוצאות מורווחות.


סדנאות קומפוזיציה:


 

סדנאות אורבאן ליצירת שרשרת מאלה:






אני לקחתי חלק בסדנת שרשרת מאלה ויצאתי עם שרשרת מקסימה שאני

עיצבתי,מה שעוד קיבלתי בסדנה,זה ידע בסיסי באיך לעצב שרשרת.

טלי דואגת לחומרי הגלם,להשראה,לידע לנסיון,לחוויה,ואנחנו רק צריכות

לשתף פעולה ולתת דרור לדמיון.
​ 



 
את יצירותיה מוכרת טלי באתר שלה בקניה און ליין www.otilyas.co.il

דוגמאות מהקולקציה האחרונה- קולקציה גיאומטרית המוצגת בסוהו ובסטודיו :

 
לכל שאלה או ניתן לפנות דרך המייל : otilyas@gmail.com

או בטלפון : 0547829289 (טלי)

אפשר למצוא אותנו בדף הפייסבוק :https://www.facebook.com/myOtilyas

באתר הבית : WWW.OTILYAS.CO.IL