יום שבת, 23 בינואר 2016

מתנות עם תמונה -יויו +מגנט מעוצב מתנה

לפעמים אני מוצאת עצמי יושבת עם אלבומים של תמונות ונזכרת באותם רגעים שהם צולמו,

זה לוקח אותי לזמנים פשוטים של מצלמות ותמונות.

היום אנו נוטים לזנוח את הקטע של הצילום ברמה של אלבומים,אנחנו מצלמים הכל לנייד ושומרים בנייד

ומעבירים למחשב,זה אמנם נגיש לנו אבל זה עדיין לא דומה לאותם אלבומים.

כאמא אני משתדלת מאוד לצלם את ילדיי,יש פעמים בהם הייתי מבקשת להיות קנגרו ,רק

כדי לקחת את הגוזלים שלי לשמור עליהם בכל רגע נתון,אבל אני לא.

אז מצאתי דרך מקורית להיות איתם בכל מקום.

אני בחרתי מהאתר מחזיקי מפתחות בשילוב תמונה של ילדיי.




זו יכולה להיות מתנה נפלאה לסבא ולסבתא ,לדוד או דודה ,לאמא לאבא ועוד...

המתנה סנטימנטלית ובעלת ערך ריגשי ,היא מתאימה לכל ארוע,חג,יום הולדת וכו'....

השימוש באתר מובן,פשוט וקל ,תוכלו כמובן לשלב את התמונה על חולצה,מגנט,שלט לדלת ,ספלים,תחתיות

ועוד המון דרכים כדי לזכור את האהובים והיקרים לנו.



קודם אתם בוחרים את המתנה הרצוייה,


אח"כ מוסיפים תמונה,(גם כאן אתם יכולים לבחור-מהפייסבוק,אינסטגרם ועוד...)





תוכלו להוסיף כיתוב או אייקון.

בחרתם תמונה,נהדר,עכשיו תתחילו לשחק ולהתאים את הגודל הרצוי ,תוכלו לערוך אותה

סיימתם? מעולה ,לוחצים סיימתי לעצב ,עוברים לקופה והמתנה בדרך אליכם .

הכנסו לאתר ותתחילו לעצב לכם מתנה נפלאה-כאן

ועכשיו מגנט מתנה לנרשמים.