יום ראשון, 24 בינואר 2016

חדשות טעימות לטו' בשבט

היום חגגנו ברוב הבתים את חג טו בשבט,בשבילי זהו החג הכי אהוב,

אני אוהבת מאוד פירות יבשים,בכל הסוגים,כל הטעמים,חמוצים מתוקים ואפילו מלוחים,

אבל כמו בכל שנה אני מחפשת את החדשים,השנה אני מרגישה קצת כמו "אסטרונאוטית" במובן החיובי של זה,

השנה במיוחד לטו בשבט יש חטיף חדש וטעים להפליא,חטיפי פירות מיובשים בהקפאה-כאלה שעברו תהליך ייחודי תוך שימוש בטכנולוגייה בה משתמשים בנאס"א.

הסדרה כוללת 4 סוגי פירות: ליצ'י,בננה,אגס ואננס.

הטעם כ"כ אמיתי ,כ"כ טעים,עסיסי אפילו שמיובש ואינו מכיל נוזלים,הם מכילים 100% פרי ואינם מכילים תוספות סוכר,או חומרים משמרים,חומרי טעם וריח ואפילו לא גלוטן.





תהליך הייצור אינו כולל אפייה או טיגון ,ניפוח וכו',,,

החטיף נוצר ע"י הכנסת הפירות לאחר שטיפתם וקילופם למקפיא ומשם לתא וואקום שמאדה באיטיות(טמפ' של 30 מעלות)

את הפרי,כך שהפרי מאבד 95% מהנוזלים שבו,הודות לשיטת הייבוש הזו מתאפשר שמירה על מירב הערכים התזונתיים של הפירות.

החטיף מהווה מנת אנרגייה חיונית,בריאה וממש טעימה,מעכשיו אפשר לנשנש בלי רגשות אשם,בבית,בעבודה,בנסיעה ואפילו מול הטלויזיה,
ואפילו מעולה למי שרוצה להנות מחטיף טעים וגם לשמור על הגזרה,
הילדים שלי שלא ממש אוהבים את הפירות היבשים שהם סמל החג,העדיפו את החטיף של הפירות,מבחינתם זה היה חטיף לכל דבר.

אני התמכרתי בעיקר לאננס,למרות שגם הליצי בעל טעם מיוחד ממש כאילו אכלתם ליצי אמיתי.

מחיר ליחי' נע בין 9.90-11.90 (אריזה של 20 גר')

ניתן להשיג ברשתות הפארם,ניצת הדובדבן,לגעת באוכל,בתי טבע וכו'.

חג שמח אהובים,מעכשיו אפשר לנשנש בלי חשבון וגם להנות מטעם נפלא.