יום שני, 20 ביוני 2016

After all, tomorrow is another day -דיאטת לורן

מי לא מכיר את הסרט חלף עם הרוח?? או ליתר דיוק את המשפט הסופי,"After all, tomorrow is another day

אני מכירה את המשפט הזה כ"כ טוב,בעיקר שזה נוגע לדיאטה.

כן,אני ודיאטה!!! יש כאלה שירימו גבה אבל מי שמכיר אותי לפני הלידות,שקלתי 52 קילו אבל מאז הלידה הראשונה ועד היום ,כשאני מודדת בגד אני תמיד אומרת " אני אחרי לידה" ואז מגיעה "מזל טוב" בן כמה הקטן/ה??(אני מחשיבה עצמי כמלאה)ואז אני מוצאת את עצמי בקושי מוציאה את המילים היא בת 9 אבל.......

הגוף שלנו הנשים חווה המון שינויים במהלך החיים,בעיקר בחורף(אצלי) ,הגיל והלידות.

החורף האחרון השאיר לי 4 קילו מיותרים ואצלי הם ישר מתרכזים באזור אגן הים התיכון,מה גם שהשנה חגגתי 40,כן,תודה!!!

הבעיה מתחילה אצלי מהרגע שהחלטתי "דיאטה" רק מלשמוע את המילה הזו אני מרגישה בעונש!!!

ואני שונאת עונשים,אבל אוהבת מתוקים מאודדדדד אז מה עושים???
תמיד רגע לפני הקיץ אני משתדלת להיכנס למשמעת,משתדלת להיכנס לכושר,בעיקר הליכות,משימת האוכל קצת קשה לי כי אני עובדת המון מול המחשב,אח"כ בזמן הכנת האוכל לילדים אני תמיד טועמת,אבל בעיקר אני "חוטאת" בחטאים המתוקים,הם הכי טעימים אבל גם הכי משמינים.

כמי שעולה כל חורף ומתייצבת כל קיץ,שמעתי וניסיתי לא מעט דיאטות,
עכשיו אני מתחילה לנסות את דיאטת לורן,דיאטה שמשלבת מוצרים הומאופטיים ותפריט שמותאם אישית לכל אחד ואחד,

הדיאטה פותחה ע"י לורן שהיא בוגרת אוקספורד אשר מלווה ותומכת
בכל שלב ושלב לאורך כל התהליך בכל שעה ובכל שאלה ובעיה.


השיטה מבטיחה ירידה של עד 12 ק"ג בחודשיים ,כמובן אם נצמדים לתוכנית הייחודית לך.
מה שעוד חשוב שלורן תומכת לא רק בשלב הדיאטה,רזיתם,הגעתם ליעד מעולה,לורן תעזור לכם גם לשמור על ההישג ,שזה הדבר הכי קשה  לדעתי.
לאחר שיחה עם לורן החלטתי שאני מספיק חדורת מוטיבציה להצטרף,ואכן הצטרפתי,
לאחר יומיים קיבלתי את תמציות וקפסולות ההמאופתיות והתחלתי בתהליך,כבר במהלך היומיים הראשונים הרגשתי
וראיתי ירידה ניכרת,מה גם שהפכתי לאנרגטית יותר.
לי זו נראית תחילתה של דרך נפלאה להשגת הגזרה הרצוייה ,אשוב לעדכן בקרוב........
כתובת האתר










 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה