יום שבת, 4 ביוני 2016

המרככים החדשים והמרוכזים של סוד.

כביסה זה משהו שלא ייגמר לעולם וטוב שכך,זה מראה שאנחנו נהנים מהחיים ובעיקר חיים,

לפעמים כשאני רואה את תחתית סל הכביסה אני לוקחת נשימה של שמחה,איזה כייף,אושר מציף אותי,

אבל זה לזמן קצר.

לכבס אני אוהבת ,לקפל קצת פחות א..... בכלל לא,אבל אני חייבת.

לפעמים בערב כשמזג האויר מתקרר אז מגיע אליי עם משב רוח רענן הריח של הכביסה,

ואני מתמוגגת מסניפה עוד קצת מהריח הנפלא הזה,ריח של פריחה רעננה.

את מרככי הכביסה שלי אני בוחרת לפי הריח וכמוני אלפי צרכנים,אז תשימו לב למרכך החדש,

הוא מרוכז ומבושם פי כמה ממרכך רגיל,בסדרה 3 ניחוחות בצבעים שונים:ורוד,זהב וכחול.

הריח שלו מעולה והוא נשאר גם לאחר שהכביסה מייבשת,מה שאומר שאנחנו נושאים איתנו את הריח הנפלא שלהם

לאורך יום שלם .

הודות ללייק אנד שייר זכיתי להנות מהריחות הנפלאים של המרככים שיככבו אצלי מעכשיו ו.....עד שבהנקל יפתחו מוצר טוב יותר מזה(שנראה לי קצת קשה((:

עכשיו ניתן לרכוש אותו במבצע עם הקופון:


בנוסף לקופון הרשו לי לשתף אתכם בטיפ שהוא מעין סוד שלי לטיפוח הבגדים שלי,

לכולנו יש סודות שאנחנו מגלים רק לאדם קרוב,אבל יש סודות שראוי לחלוק,בעיקר אם הם טובים ,אז יש לי טיפ שהוא מעין סוד שאני רוצה לחלוק איתכם,איך אני שומרת על הכביסה שלי???רוב הבגדים שלי עדינים ובשביל שהם לא יהרסו לי אני מכבסת אותם בנפרד וביד(גם את החזיות).‫#‏חושפת_את_הסוד‬