יום שבת, 4 ביוני 2016

בייבי פוט --כך תכיני רגלייך לקיץ baby foot

בקיץ העור של עקב הרגל שלנו נוטה להתייבש ואף להיסדק,

אני זוכרת כשהייתי תלמידה וראיתי את המורה שלי מסתובבת עם כפכפים פתוחות מאחור,

שחשפו עור יבש וסדוק ,נשבעתי שלי זה לא יקרה!!!

השנים חלפו והיום שאני אמא ל-3 ילדים מג'נגלת בין עבודה ,בית והחיים העמוסים מלאי הלחץ,

אני מוצאת שאין לי הרבה זמן לטפח את הרגליים,אותן הרגליים שנושאות אותי ואת המשקל שלי מידי יום,

דווקא הן שכ"כ דואגות לי שלא אפול דווקא הן זוכות להזנחה מצידי,אבל השנה זה לא יקרה,

קיבלתי להתנסות מוצר חדש,גרביים מיוחדות לשימוש חד פעמי,גרביים שגורמות לעור הקשה להתרכך,







ובכך לעזור לי להשיל אותו בקלות רבה.

אז בערב שהילדים כבר שכבו לישון מצאתי את עצמי עם כוס קפה מול הטלויזיה,גיגית של מים ,מגבת ו-2 גרביים מניילון אטום וחזק,כשבתוכו חומר שמדיף ריח של ספירט,הכנסתי את הרגליים לגרביים פעלתי עפ"י ההוראות הנילוות ,
לראות האם אני יצליח להשיג לרגליי עור יפה ולא יבש????








התחושה הראשונית קרירה ,רטובה ומאוד נעימה,בהמשך הרגיש לי כאילו
הרגליים שלי נמצאות בסאונה ,הן התחילו להזיע, לאחר המתנה של שעתיים ,הוצאתי את הרגליים והן חזרו לנשום,שטפתי אותן עם מים וסבון,

ההרגשה היתה רעננה ונעימה אבל התוצאות העיקריות יגיעו רק לאחר שבוע,
אני יעקוב ואחזור לספר......
to be continued

מחיר המוצר-84.90 ש"ח לזוג גרביים
ניתן להשיג ברשתות הפארם ובניצת הדובדבן,קסטל,אניס בתי מרקחת ובתי טבע.