יום שבת, 25 ביוני 2016

משהו קטן בריא וטעים ליד הקפה-רפאל'ס


אין בוקר שלא נפתח אצלי עם ספל קפה וליד עוגייה או כל דבר מתוק,בוקר שממשיך לצהריים מתישים והחום בחוץ רק מעיק ומוסיף לעייפות,לכן אני מוצאת עצמי מחפשת אנרגיות מדברים מתוקים,אבל לאחרונה אני משתדלת להפחית ולמצוא תחליפים בריאים ,שיהיו מתוקים וטעימים,רוב התחליפים בדרך כלל אינם טעימים ומכילים רכיבים שנויים במחלוקת,אבל כשמציעים לי משהו מן הטבע טבעי שאני לא אסרב.

לפני מספר שבועות קיבלתי להתנסות כדורי טראפלס,לכאורה הם נראו לי כדורי שוקולד לכל דבר,(בסוף הפוסט תמונות להשוואה בין כדור שוקולד תוצרת בית לבין כדור תמרים טראפלס)אבל כשהסתכלתי מקרוב על הרכיבים התברר לי כי הם עשויים מתמרים כבושים,סילאן טבעי,קשיו,קוקוס וקקאו.
מה שהם לא מכילים זה חומרים משמרים ושומן טראנס.


כל כדור ארוז בנפרד דבר ששומר על טריות המוצר לאחר שנפתח(למרות,שביננו זה מתחסל ברגע),


המוצר שממזג בין עולם הבריאות ועולם הפינוק מהטבע,מושלם בעיקר לילדים ,ילדים בדר"כ לא אוהבים תמרים וסילאן,
אבל בגלל שהמוצר נראה כמו כדור שוקולד והטעם אינו מסגיר שמדובר פה ברכיבים טבעיים,הם אכלו בהנאה ואפילו ביקשו עוד.



מי שעומד מאחורי המוצר הנהדר והטעים הזה ,חברת רפאל'ס,אשר מתמחה בייצור מוצרי מזון טבעיים ,טעימים ומזינים.

הבעיה עם המוצר זה הכמות והמחיר ,תמורת 14.90 בערך תקבלו אריזה של 6 יחי',זה נגמר ממש מהר!!!!!

המוצר מעולה גם לשומרים על הבדלי שעות בין חלב ובשר,המוצר הינו פרווה בהשגחת חתם סופר.

ניתן להשיג ברשתות המובחרות.
בריא וטעים זה דרך חיים,כבר לא צריך להתפשר !!!!!


לצורך השוואה האם תבדילו מה משוקולד ומה מתמר???







 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה