יום ראשון, 12 ביוני 2016

עם ספריי כייף כיף ונעים להסתרק

מי שמכיר אותי היטב יודע כמה אני אוהבת ליצור קשרים ,
אני מקושרת לפייסבוק,טוויטר ועוד רשתות
אבל יש קשרים שיכולים להוציא אותי מדעתי,
וכמוני יכולים להעיד עוד הורים בעיקר לבנות מתולתלות.

לקטנה שלי שיער מתולתל ארוך ומקסים,
אבל הוא פחות נעים כשהוא יבש בלי שסירקנו אותו על רטוב,הוא מיד הופך מיפה ומקסים,למעצבן,סבוך וכואב,




השיער המרדני שלה מעורר בי לפעמים רצון לספר אותה,
על המדפים קיימים המון תכשירים שמבטיחים סירוק ללא כאבים,
מתירי קשרים אפילו הסבוכים,
ניסינו המוןןןןןןן בחלקם אפילו הצלחנו אבל רק על שיער רטוב,
השבוע קיבלתי תכשיר שעשה לקטנה שלי ולי כייף ענק,
תרסיס להתרת קשרים מסדרת כייף,

הכייף הנוסף אלו דמויות של הפיות שמוטבעות על התכשירים,
הקטנה שלי מיד ביקשה לנסות,(מה שבדר"כ לוקח המון זמן ושכנועים)
פה לא היה צורך בשכנועים.
על שיער יבש ריססנו ,הריח נפלא,והשיער שהופך למעין רטוב,
נעשה רך יותר ,גמיש וניתן לסרוק,




הפלוס הגדול הנוסף שאני מוצאת בו,זה ענין הרוזמרין,
שידוע בתכונותיו ,כמרחיק כינים.
הניחוח הנפלא נשאר לאורך זמן רב,
ואפילו מותיר שובל של ריח כשהנסיכה שלי עוברת.
בנוסף לספריי 2 מצבים שמאפשרים לנעול אותו


עכשיו אני כבר לא צריכה להתחנן ולשכנע ,היא מסתרקת בעצמה.

בסדרה קיימים מוצרים נוספים:

שמפו/מרכך כיף פיות-מכיל תמצית רוזמרין ופרו ויטמין B5
אל סבון כיף פיות-מועשר בויטמין E השומר ומגן על העור ובתמציות פרחי קמומיל ואלוורה למניעת ייבוש העור.
קרם להתרת קשרים כיף פיות-מכיל רוזמרין ופרו ויטמין B5.

מוצרי כיף לא נוסו על בעלי חיים.
מחיר להשקה בלבד 19.90 ש"ח ל-350 מ"ל

מוצרי כיף-קסם של סדרה לחוויה נעימה!!!
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה