יום שבת, 4 ביוני 2016

ויזיבלי רניו -סדרה חדשה מבית ניוטרג'ינה,אהבה גמישה ממריחה ראשונה.

 בקיץ החשיפה לשמש כמעט בילתי נמנעת והעור שלנו חשוף יותר מבכל השנה,
 
השילוב בין חשיפה לשמש והמעבר החד בין טמפרטורות של קור המזגנים והחום בחוץ,מותיר את העור שלנו ליובש ,כל זה בנוסף לפרמטרים נוספים כמו גיל,גנטיקה,תזונה לקויה והתבגרות העור,רחצה בבריכה ובים,לכן בקיץ עלינו להזין את העור בלחות מספקת,
כדי לעזור לו להתמודד עם מצבים כאלה,
בנוסף למוצרים המגנים מקרני השמש ההרסניות.
 
בשוק קיימים מספר רב של קרם לחות לעור ,אבל יש כאלה שנותנים תחושה
של כבדות או שהופכים את העור לשמנוני,הרגשה לא נעימה בכלל.
את מוצרי ניוטרג'ינה למדתי להעריך על איכותם אי שם בשנות ה-90,
כשהייתי בשנות העשרה לחיי,
גם עכשיו הם עדיין לא מאכזבים אותי,
הידיים שלי נוטות להתייבש בקלות רבה,את עבודות הבית אני מבצעת,
ללא כפפות לכן עור הידיים שלי חשוף לחומרים כימיים,מים ומשבי רוח חמים.
 
הקרם משפר את גמישות העור באופן שנראה לעין,
לפעמים אני מרגישה שהידיים שלי "שורפות" מיובש,
כבר במריחה הראשונה התאהבתי,במרקם שלו,בריח שלו,
ובתוצאה שלו.
כן,העור שלי הפך חלק יותר ,לח יותר ולא שמנוני.

אין פלא,הסדרה החדשה VISIBLY RENEW ,מגבירה
את ייצור הקלוגן(שניחלש עם התקדמות הגיל)ומסייע בהחזרת הגמישות והמוצקות לעור הגוף והידיים.

 
קרם הגוף מכיל 400 מ"ל ומחירו לצרכן 45 ש"ח
קרם הידיים-75 מ"ל מחירו 35 ש"ח
 
ניתן להשיג ברשתות הפארם .