יום שבת, 9 במאי 2015

מוצר השנה 2015 חוגג עשור

במוצר השנה חוגגים עשור בישראל,



הלוגו האדום והבולט שהפך מזמן לסימן היכר וביסס לעצמו מקום בשיקולי הצרכן הישראלי ,

עובדה-בסקר שניערך,59% מהנשאלים העדיפו לבחור במוצר עם לוגו של מוצר השנה .

אני כצרכנית עוקבת בדריכות ואף ממליצה מידי שנה על מוצרים חדשנים ,השנה ניסיתי כמה מהמוצרים שזכו בתואר הניכסף "מוצר השנה".


מוצר השנה מרכז בתוכו מספר קטגוריות:




בשלב ראשוני מועמדים רק מוצרים ושירותים חדשניים שהושקו החל מ-1/1/13.

אני כמה לא מפתיע ,נכנסתי לקטגוריית "צרכנות"
והנה כמה מוצרים שזכו לשאת את מדבקת מוצר השנה:

מי עדן-Pure Soda

מים זה חיים,70% מגופנו זה מים,

כשראיתי את בר המים לא הבנתי איזה חדשנות יכול להיות בבר מים????

מסתבר שהבר הזה מגיש לא רק מים אלא גם סודה!!!!

סודה שמגיעה בשלוש רמות הגזה,חלש,בינוני וחזק.
בלחיצה אחת מתקבל עד ליטר סודה.

עוד חדשני בו,הבר אינו זקוק לחיבור לברז או כל מקור מים אחר,הודות למיכל האגירה שבו (מכיל עד 15 כוסות) 

מה שמאפשר להוציא אותו לגינה ,לחצר וכו'..

כבר אין צורך לקדוח בשיש כדי לחבר אותו.

מה שטעים בסודה שאפשר לגוון והוא מכניס עניין למים,וסודה מהווה בסיס מעולה לקוקטלים.







מכונת הכביסה קונסטרוקטה-סוס עבודה!!!

עד לפני שנתיים לא הבנתי דבר בכל הקשור למוצרי חשמל,
שלא לדבר על מכונת כביסה,אמנם הייתי מכבסת אבל בדיוק כמו במערכון,
מכבסת ותולה!!!

על אוטומט הייתי מפעילה וברגע שמסתיים תולה.
לפני מספר חודשים התקלקלה מכונת הכביסה שלי,וחיפשתי מכונת כביסה שתקל עלי,שתהיה קלה להפעלה ותרצה אותי ואני אהיה מבסוטה.
לאחר מספר בירורים וחיפושים לא מעטים,גיליתי שהבסט נמצא במכונות הגרמניות,
למכונה מספר תוכניות מעולות,

אחת מהן,  זה שיש אפשרות למצב חסכוני,
חסכוני בחשמל חסכוני במים והכי חשוב 
יש אפשרות לקצר זמן של מכונת כביסה משעתיים וחצי שלוש לשעה וחצי,
כי אצל מרביתנו זמן זה כסף,
פעם הייתי עוזבת מכונה פועלת (רחמנא ליצלן)וממשיכה בעיסוקיי גם אלה שמחוץ לבית,
אך לאחר מה שקרה לי עם המכונה הישנה אני יכולה להגיד 
שזה לא יקרה יותר(המכונה העלתה עשן-בנס הייתי בבית).
המכונה של קונסטרוקטה עובדת בצורה שקטה וללא תזוזות אודות למנוע שלה (מנוע פחמים-BLDC),התפעול שלה קל ומובן,
ישנה תוכנית אפילו של בגדים "אל קמט",בגדים עדינים (היה גם בקודמת),
יש אפשרות לכיבוס מהיר של 10 פריטים -תוכנית אקספרס (במידה וממהרים וצריכים אותם דחוף)ב-15 דקות.
למכונה תוכנית מיוחדת על מנת לוודא של נישאר שאריות מהסבון -
דבר שמעולה לרגישים לסבון.
עוד תוכניות שקיימות במכונה,תוכנית ספורט,תוכנית לגינס,
ותוכנית אינטנסיבית בשעה.
המכונה יכולה להכיל עד 9 ק"ג ,
למכונה אחריות ל-3 שנים .
בגדים מוכתמים

התוצאה לאחר כביסה בתוכנית 15 ד'


מוצר נוסף שניכלל אפליקציית שופרסל,

שופרסל מזמן הבינה שהדרך ללב הצרכן זה להיות קשוב לרצונות ולצרכים של הצרכנים,
כשהמטרה היא להיות זמינים בכל דרך ובכל אמצעי,כל זה במטרה 
לשמור על קשר רציף עם הלקוחות.
שופרסל משדרגת לנו את החיים באמעות האפליקצייה המעולה 
אפליקציית שופרסל,
בעזרת האפליקצייה כבר אין צורך ברשימת נייר,וכבר אין חשש שמא נשכח מה ביקשנו לקנות,
האפליקציה גם מפנה אותנו לסניף הקרוב וגם בסניף היא משמשת כנווט/וויז כדי שנדע להתמצא בין המדפים הרבים,

האפליקצייה עלתה לאויר כבר ב-2/2014 ,כבר אין צורך לגזור קופונים ולשמור,הכל טעון באפליקצייה ונגיש וזמין בכל עת,
האמת אחרי שיש לי את האפליקצייה הזו אני לא מבינה איך עשיתי קניות קודם??.!!!

מלבד האפליקציה לשופרסל המון דברים חדשניים שמקלים על חווית הקנייה והופכים אותה לנעימה יותר,כמו הקופות ללא קופאית.

שקיות האוכל של ניקול "נקשרת בקלות"

לניקול שנולדה ב-2006 כבר למעלה מ-70 מוצרים ,

גם ניקול כמו בשופרסל קשובה לצרכנים ומחפשת דרכים להקל על חיי היום יום,
כאמא לשלושה תלמידים אני מוצאת עצמי מידי בוקר בהכנות סנדוויצים ,
את הסנדוויצים אני עוטפת בנייר מיוחד לעטיפת סנדוויצים ואותו בשקית ניילון,אבל הבעיה בשקיות עד עכשיו 
שתמיד הייתי מוצאת את עצמי נלחמת ,מגלגלת על מנת לקשור אותן וגם אז תמיד הסנדוויץ מצא את דרכו אל מחוץ לשקית האוכל,

אז יש בשורה משמחת,ניקול המותג מבית חוגלה קימברלי כבר הפכה מזמן להיות חלק בילתי נפרד ממני בכל הקשור למטבח עם מוצרים נהדרים,
משיקה פתרון יצירתי וחכם לקראת החזרה לבית הספר ,
שקיות אוכל -"נקשרת בקלות"  מה שנוח במיוחד בשקיות זה שהן מרווחות וגדולות מספיק ,

מה שמייחד את השקיות החדשות האלו זה אותן ידיות הנשיאה שמאפשרות נוחות נשיאה וגם קשירה נוחה,
מעכשיו אני לא אבזבז זמן מיותר במלחמה לקשירה((: והסנדוויץ של ילדיי לא "יטייל" מחוץ לשקית האוכל.


הקופסא מכילה 200 שקיות שנשלפות אחת אחת
מחיר מומלץ לצרכן 15 ש"ח.
ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם. 

טמבור

בטמבור חשבו מחוץ לקופסא,וניסו להיכנס ולו רק לשנייה לראשו של צבעי,
מה מחפשים בצבע?

שיחסוך זמן ועבודה ,וכמות מועטה של צבע יספיק ליותר שטח כיסוי.

בתחילת 2014 הושק סופר סופר מאט,

צבע שנותן כיסוי גבוה ליותר שטח כיסוי,
פח אחד של 18 ליטר נותן כיסוי ל-234 מ' ב-2 שכבות.

מסקנה-סופרמט=סופר כיסוי.

סוד לניקוי אסלות

אסלות זה מקום שמכיל המון חיידקים ויש לנטרל ולנקות באופן ייסודי,אבל רצוי גם שיריח טוב ואם אפשר אז שגם ינקה את האבנית שהרי המים בישראל מכילים חומרים קשים.
סבון האסלה של סוד 4 כדוריות הנקיון 
מציעה 4 פעולות ניקיון בכל הדחה:

1) קצף ניקוי-שמתפזר בכל עת שהמים באים במגע.
2)הסרת אבנית-בכדורים חומר המסיר אבנית מהאסלה.
3) ניחוח מרענן-קיים ב-4 ניחוחת אקונומיקה,אורנים,לימון,אוקיינוס.
4)הגנה מפני לכלוך-החומרים שמשתחררים בכל הדחה יוצרים שכבת הגנה.



הסוד להסרת עור קשה מכפות רגלינו?שול אקספרס פדי!!!

הקיץ כבר איתנו בשיא עוצמתו,בשיא חומו,הבגדים הארוכים מפנים את מקומם לבגדים קצרים,
הנעליים הסגורות מוחלפות בכפכפי אצבע קלילות ונושמות ,אבל,בקיץ העור שלנו נוטה להתייבש ובפרט כפות רגלינו,
כשהייתי ילדה והייתי רואה את הסבתות מסתובבות בכפכפי בית שחשפו כפות רגליים לא מטופחות בעליל,חשבתי לעצמי,
ויתירה מזאת,הבטחתי לעצמי שאני לא רוצה להגיע למצב כזה.
אני תמיד דואגת למרוח לאחר כל מקלחת טובה ,עת עלייתי למיטתי,קרם רגליים מעולה.
אבל בקיץ ,כשכפות רגלינו חשופות ויבשות אני חייבת לטפל בעור הקשה ולהסיר אותו,פעם אחת מצאתי עצמי 
אצל פדיקוריסטית לטיפול רגליים,למרות שאני דיי נגעלת (כי לא יודעת מי היה שם קודם/האם זה מחוטא? וכו')
וזו היתה הפעם הראשונה והאחרונה! 
אז רכשתי לעצמי מכשיר ידני ביתי פשוט קל ונוח לשימוש ,כל פעם כשהיה מצטבר שכבת עור קשה הייתי מסירה אותה בעזרתו.

השבוע קיבלתי לביתי את המכשיר החשמלי של שול להסרת עור קשה,שול ידועה במוצריה המעולים לכף הרגל,




לכן לרגע לא היססתי וחשפתי רגליים ומיד ניסיתי,יש לציין שמעט חששתי מאי אילו כאבים אבל מהר מאוד כל החששות נעלמו יחד עם העור הקשה,
מה שהיה לוקח לי להסיר בחצי שעה ואף יותר,הוסר בחמש דקות וללא כל מאמץ.




להשלמת הטיפול יש למרוח לאחר שימוש במכשיר קרם רגליים.
אני ממליצה בחום המכשיר קל ונוח לשימוש הוא פועל על סוללות וראש האבן ניתן להחלפה.



הערכה עצמה מכילה ראש אבן אחת ומחירה 199.90 .
בנוסף נמכר בנפרד מילוי הכולל 2 ראשים נוספים במחיר 49.90 ש"ח,את המכשיר ניתן לרכוש ברשת סופר פארם.

כעת המוצר הנפלא הזה במבצע -149.90 ש"ח .

ועוד כמה מנבחרי מוצר השנה: