יום שני, 25 במאי 2015

בא לשכונה בחור חדש-פיצה דון פרדו

איזה כייף שהגיע לשכונה שלי ,בקרית אונו ,בחור חדש,כזה שכולם יאהבו,מי  שמכיר אותו כבר מאוהב,
בטעם ,באיכות בשירות ,הוא משדר איטלקית
קוראים לו "דון פרדו",פיצה דון פרדו,

זה אולי נשמע מאיים, עד שלוקחים את הביס הראשון,
כי מיד זה מוביל לשני והלאה.
פיצה,קשה למצוא מישהו שלא אוהב
מהקטנים ועד למבוגרים,
כל אחד עם התוספת שלו,(בסניף 15 תוספות)
הפיצה אומנם מגיעה מאיטליה אבל מהר מאוד הפכה לפופולארית גם כאן ,
ונדמה לרגע כי הפיצה הפכה כבר מזמן להיות המאכל הלאומי.
הפיצה בקלות יכולה להחליף ארוחה,מצויין לאירוח או אפילו בתור נשנוש.

גם אני נימנת על אוהבי הפיצה וכאלה גם ילדיי,שבכל הזדמנות 
מבקשים "אמא היום תזמיני פיצה",
לפעמים אני אפילו מציעה(כשאין לי כוח לטרוח ולהכין ארוחה).
כשקיבלתי הצעה להגיע לסניף  פיצה חדש בעיר שלי לא היססתי,
זה הרי רק מעבר לכביש ,5 דקות הליכה,
המיקום שלה מעולה,ליד הפארק,הספורטק בלב השכונה החדשה,
המקום מרווח ממש גן עדן להורים וילדים,

אפשר פשוט להזמין ולדלג בקלילות לפארק לשכב על הדשא 
ולהינות מפיקניק בחיק הטבע עם פיצה טעימה,בשילוב שפע של רטבים ותוספות עשירות.


הפיצה גם כשרה.
הסניף הזה הוא הרביעי במספר ומצטרף לסניפים בפ"ת -הסמוכה והרצליה,
בניגוד לפיצות אחרות שאני מכירה, את הפיצה מכינים מאחורי זכוכית ,ממש באופן גלוי ,הלקוח "שותף" בכל שלבי ההכנה



הטעם המיוחד הודות לתנור הלבנים שבו נאפים הפיצות ,הפוקצות ולחמי השום.




מי שעומד מאחורי ,הפיצה הטעימה הוא ניר גלאם,

ניר,תמיד התחבר לתחום המזון עוד לפני שמלאו לו 19 גיבש בתוכו ניר החלטה כי יקים עסק פרטי,בתחום האהוב עליו,
וממש כמו שמטפחים תינוק החליט ניר כי הפיצה שלו תהיה משהו אחר,
ניר חיפש את המתכון לטעם מנצח וטס ללמוד מהמומחים ,ברומא,בעת שיטוטיו ובהתבוננות על הפיצריות הבין ניר, כי סוד ההצלחה טמון באהבה,
כשאוהבים מה שעושים זה גם ניכר בפנים ומוסיף טעם ששום תבלין לא ישווה לו.
לרגל הפתיחה,לקוחות ותושבי קרית אונו ייהנו ממבצע של פיצה משפחתית ב-49.90 כשהמשלוח חינם,

המבצע בתוקף עד ה-30.6.15.

בנוסף בכל רכישה תקבלו כרטיס גירוד.