יום שבת, 16 במאי 2015

מייבלין-אני מאוהבת!!!!

החיים שלי מטורפים,עמוסים ,עבודה,ילדים,מטלות הבית וגם נפתולי הזמן מוסיפים קמט או שניים .....והיה מי שאמר שנשים מסוגלות לעשות כמה דברים בו זמנית והאמת יש צדק בדבריו.

אמנם היום שלנו עמוס ,אבל אנחנו אוהבות ודואגות להיראות רעננות ,מטופחות ומבקשות להישאר כך לאורך כל שעות היום.
כדי לצלוח במטרה הזו אנו משתמשות בתכשירים כמו מייק אפ,סומק,ועוד..

וכמו כל דבר בחיים,גם באיפור וטיפוח מה שחשוב זה הבסיס ,
שיהיה טוב,עמיד ויציב מול "נזקי" הטבע,כמו שמש יוקדת,או טיפות של גשם 

לכן ,רגע לפני שאני בוחרת במייק אפ מושלם בשבילי אני בודקת כמה קריטריונים שחשובים לי:

קודם כל את רמת הכיסוי שלו,שישפר את מראה העור ויסתיר נקבוביות פיגמנטציה ועוד... ,כי הרי זה המטרה שלשמה הוא נועד
דבר שני אני מתאימה את גוון המייק אפ לגוון העור שלי,שיראה הכי טבעי עלי,אני לא רוצה להסתובב עם פרצוף של שפכטל,
מרקם המייק אפ חשוב גם כן ,שיהיה נעים ונמרח טוב ללא גושים וגבשושיות
והדבר שחשוב לי בפרט בימי הקיץ החמים זה רמת העמידות,כי לא בא לי להסתובב בשמש עם מייק אפ שנוזל .

וואוו כ"כ דרישות ובקשות ממוצר אחד,האם יש וקיים כזה מייקאפ מצליחן?שיגרום לי להינות מכל העולמות ויגשים לי את כל המשאלות והדרישות?

קיבלתי את המייקאפ החדש של מייבלין ,מייקאפ מוס.
את המייקאפ התאימה לי תמי מסופרפארם קרית אונו,דיילת מייבלין,תמי מקצועית ונעימה ,מיד אבחנה את סוג העור והתאימה לי מייקאפ בדיוק ברמה שאני אוהבת,
מאותו רגע התחלתי להשתמש בו  והמחמאות לא איחרו להגיע ,
מה עשית שהעור שלך נראה זוהר????!!!

מרקם המייקאפ המוסי ,אוורירי ונעים ,הוא יוצר כיסוי מושלם ,המייקאפ אינו שמנוני ,הוא משתלב מצויין ונמרח בצורה אחידה,
מודה,התאהבתי בו!!!!!
אני אפילו משתמשת בו כקונסילר להעלים את הכהות מתחת לעיניים,וזה עובד,אני מרגישה ומשדרת בטחון!!!!1

למייבלין עוד מוצר חדש ומעולה ברונזר.

כולנו כבר יודעים ומודעים לנזקי השמש ,אבל שיזוף מוסיף למראה,
אז הנה דרך פשוטה להיראות שזופה מבלי להיחשף לקרינת השמש,
אנחנו קובעות כמה ומתי נהיה שזופות.
עם הברונזר החדש של מייבלין,ברונזר בשילוב 2 גוונים(המוצר קיים בשילוב של גוונים כהים למראה שיזוף עמוק,וברונזר למראה שיזוף עדין).


הקיץ הזה יהיה הרבה סלפי!!!!!!